Compania Sony Ericsson, ce ocupa locul patru in clasamentul mondial al producatorilor de telefoane mobile, a anuntat castiguri inainte de plata taxelor pentru primul trimestru al 2007 mai mici decat estimarile pietei.
Sony Ericsson a precizat ca media pretului de vanzare a telefoanelor proprii a scazut din cauza ca s-a extins pe pietele pe care cererea pentru telefoane de pret mic sau mediu este mai mare, informeaza NewsIn, citand Reuters.

Acest grup, detinut de grupul suedez Ericsson si cel nipon Sony Corp., a anuntat ca a inregistrat un profit inainte de plata taxelor de 362 milioane euro (492 milioane dolari), in crestere fata de aceeasi perioada a anului treut, cand a inregistrat un profit inainte de plata atxelor de 151 milioane euro, fiind insa sub estimarile analistilor, care, intr-un sondaj realizat de Reuters, mizau pe un rezultat de 375 milioane euro.
In ciuda vanzarilor substantiale de telefoane la preturi mai mici, care a redus media pretului de vanzare a telefoanelor mobile de la 146 in primul trimestru al 2006 pana la 134 euro in trimestrul actual, compania a precizat ca a reusit sa isi imbunatateasca randamentul pentru ca a luat masuri de control ale costurilor.

Sony Ericsson a livrat 21,8 milioane telefoane mobile in primul trimestru al 2007, fata de cele 13,3 milioane livrate in aceeasi perioada a anului trecut, insa mai putine decat in trimestrul precedent, cand livrase peste 26 de milioane de unitati.

"Per total a fost un rezultat bun", a declarat un analist al grupului OKO Bank din Helsinki, Hannu Rauhala. "La fel ca Nokia, Sony Ericsson a reusit sa isi imbunatateasca profitabilitatea in ciuda faptului ca s-a concentrat pe telefoane mai ieftine si volume putin mai mici decat asteptarile", a continuat acesta.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri