Sony Ericsson a precizat ca media pretului de vanzare a telefoanelor proprii a scazut din cauza ca s-a extins pe pietele pe care cererea pentru telefoane de pret mic sau mediu este mai mare, informeaza NewsIn, citand Reuters.

Acest grup, detinut de grupul suedez Ericsson si cel nipon Sony Corp., a anuntat ca a inregistrat un profit inainte de plata taxelor de 362 milioane euro (492 milioane dolari), in crestere fata de aceeasi perioada a anului treut, cand a inregistrat un profit inainte de plata atxelor de 151 milioane euro, fiind insa sub estimarile analistilor, care, intr-un sondaj realizat de Reuters, mizau pe un rezultat de 375 milioane euro.
In ciuda vanzarilor substantiale de telefoane la preturi mai mici, care a redus media pretului de vanzare a telefoanelor mobile de la 146 in primul trimestru al 2006 pana la 134 euro in trimestrul actual, compania a precizat ca a reusit sa isi imbunatateasca randamentul pentru ca a luat masuri de control ale costurilor.

Sony Ericsson a livrat 21,8 milioane telefoane mobile in primul trimestru al 2007, fata de cele 13,3 milioane livrate in aceeasi perioada a anului trecut, insa mai putine decat in trimestrul precedent, cand livrase peste 26 de milioane de unitati.

Citeste si:

"Per total a fost un rezultat bun", a declarat un analist al grupului OKO Bank din Helsinki, Hannu Rauhala. "La fel ca Nokia, Sony Ericsson a reusit sa isi imbunatateasca profitabilitatea in ciuda faptului ca s-a concentrat pe telefoane mai ieftine si volume putin mai mici decat asteptarile", a continuat acesta.