Grupul nipon Toshiba Corp., al doilea producator de cipuri de memorie din lume, a raportat o majorare de 1,6% a profitului obtinut in primul trimestru al anului fiscal 2007-2008, majorandu-si estimarile legate de performantele din primul semestru
Grupul Toshiba si rivalul Samsung Electronics Co. Ltd. mizeaza pe soliditatea preturilor memoriilor flash pentru playere muzicale digitale si telefoane multimedia pentru clienti precum Apple Inc. si Nokia.

Analistii se asteapta ca nivelul castigurilor grupului Toshiba, care concureaza si cu General Electric in sectorul productie de reactoare nucleare, sa depaseasca estimarile proprii ale companiei, de a inregistra un profit operational de 260 miliarde yeni.

Compania a precizat ca se afla in plin proces de reviziure a rezultatelor proprii.

Toshiba, care este al doilea producator mondiale de memorii flash NAND, in urma grupului Samsung, a raportat un profit operational de 21,18 miliarde yeni (178 milioane dolari) pentru perioada aprilie-iunie, depasind performanta inregistrata in aceeasi perioada a anului trecut, de 20,84 miliarde yeni.

Grupul nipon, al carui profit anual obtinut in 2006 a fost obtinut jumatate prin vanzarile de cipuri, a anuntat un profit net de 20,6 miliarde yeni in primul trimestru al anului fiscal curent, reprezentand o crestere de patru ori peste nivelul inregistrat in aceeasi perioada a anului fiscal precedent, cand profitul net s-ar ridicat la 4,04 miliarde yeni.

Toshiba a achizitionat anul trecut o participatie de 77% din grupul energetic american Westinghouse, apartinand companiei British Nuclear Fuels, momentan beneficiind de pe urma cresterii cererii globale pentru energie electrica generata prin intermediul centralelor nucleare.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri