Cel mai important atribut pentru serviciul prepaid a fost desemnat de 24 de procente dintre americani claritatea convorbirii telefonice. Imaginea companiei conteaza pentru 19% dintre respondetii studiului, costul serviciilor este important pentru 17%, gestionarea conturilor pentru 15%, urmata de activarea initiala a cartelei (11%), optiunile pe care le ofera serviciul (8%), si serviciul de relatii cu clientii (6%).

“Este incurajator sa vezi ca imbunatatirea serviciilor din industriei, cum sunt oferte mai bogate pentru servicii si evaluarea agresiva a planului de servicii au dus la cresterea satisfactiei fata de experientele wireless”, a declarat Kirk Parsons, senior director pentru servicii wireless in cadrul J.D. Power and Associates.

“Totusi, asteptarile clientilor vor continua sa creasca intrucat utilizatorii retelelor wireless se bazeaza din ce in ce mai mult pe functiile de comunicare ale telefoanelor mobile in detrimentul apelurilor voce. Cu adaugarea unor functii ca mesaje text si planurile pentru partajare video nelimitate, serviciile prepaid incep sa semene cu ofertele postpaid, ceea ce va contribui pe viitor la cresterea asteptarilor din partea clientulu”, a completat Parsons.

Citeste si:

Americanii utilizatori de prepaid prepaid cheltuiesc aproximativ 38 de dolari pentru a-si cumpara minute in plus si vorbesc aproximativ 218 minute pe luna, in timp ce serviciul postpaid presupune costuri medii de 71 de dolari si sunt folosite circa 528 minute lunar , potrivit studiului.

Sase din zece telefoane pentru care sunt folosite serviciile prepaid cu minute incluse sunt achizitionate de la retaileri, iar un sfert dintre utilizatori si le-au cumparat prin internet.