Uber pregătește integrarea reclamelor video în cadrul aplicației. Acestea ar urma să ruleze în momente precum cele în care aștepți să ajungă șoferul la tine pentru a te prelua.

Informația a fost publicată de către Wall Street Journal, care a oferit detalii legate de modul în care utilizatorii vor vedea aceste reclame în timp ce folosesc aplicația Uber. Un exemplu este acela în care aștepți mașina să te preia și verifici pe aplicație unde se află aceasta, dar e posibil să îți apară și în timpul cursei.

Mai mult, Uber plănuiește în anumite piețe să adauge și tablete în mașinile din flota sa pentru a rula reclame pe acestea. Din declarațiile oficialilor, acesta este un proiect căruia îi acordă destul de multă atenție, deoarece publicitatea devine o componentă cheie din stategia de creștere a Uber.

Nu e clar deocamdată dacă utilizatorii vor avea un buton pentru a închide reclama, așa cum se întâmplă în cazul platformelor precum Youtube, însă vom afla curând. Uber va lansa reclamele pentru început în SUA, luna aceasta, ca până la finalul anului să extindă programul la nivel global, conform 9to5mac.com

Recent, Uber România a lansat oficial serviciul prin care poți comanda curse cu mașini de lux, care îți permite să rezervi o cursă chiar și cu 30 de zile înainte, la orice oră și în orice zi, dar și la prețuri pe măsură. În ceea ce privește modelele, printre ele se regăsesc modele Tesla, Mercedes E Classe, Skoda Enyaq sau Volkswagen ID.4.

Sursa foto: Proxima Studio / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri