"Investitiile efectuate in ultima perioada au confirmat faptul ca regiunea Moldovei constituie in prezent una dintre cele mai importante zone de retail ale tarii, motiv care ne-a determinat sa deschidem o noua locatie operata sub conceptul Flanco World in orasul Bacau. Totodata, aceasta actiune sustine strategia Grupului Flamingo International, care presupune consolidarea pozitiei pe piata de retail electronic, electrocasnic si IT&C prin deschiderea unor magazine cu suprafete mari de vanzare si cu o varietate de produse si servicii la cele mai inalte standarde de calitate", a declarat directorul executiv al Flamingo International, Jiri Rizek.

Flamingo International continua extinderea retelei, propunandu-si ca pana la sfarsitul anului 2007 sa ajunga la 20 de unitati Flanco World in Romania. Retailerul intentioneaza sa atinga o suprafata de vanzare de aproximativ 55.000 metri patrati pana la sfarsitul anului si de 65.000 metri patrati pana la sfarsitul lui 2008.

Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind in acest moment al doilea cel mai mare jucator de pe piata de profil. Strategia Grupului Flamingo consta in consolidarea pozitiei detinute pe piata locala, prin extinderea retelei de magazine Flanco World in toate regiunile tarii si prin continua imbunatatire a performatelor magazinelor traditionale Flanco si Flamingo Computers.

Din anul 2005, Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti, devenind astfel prima si singura companie din industrie prezenta pe piata de capital.