Schimbarea de nume a afectat si unele din companiile din cadrul grupului care foloseau numele Matsushita sau National. Impreuna cu schimbarea numelui, Panasonic lucreaza si la transformarea marcii National din Japonia in Panasonic, planificand sa o finalizeze pana la sfarsitul lunii martie 2010.

Atunci cand a fost infiintata in 1918, compania a fost cunoscuta sub numele Matsushita Electric Housewares Manufacturing Works, denumire care a fost schimbata in anul 1929 in Matsushita Electric Manufacturing Works.

Compania a folosit numele Matsushita Electric Industrial Co., Ltd. dupa transformarea sa in societate pe actiuni in anul 1935.Desi a folosit marcile National si Panasonic o lunga perioada de timp, compania a decis in 2003 sa pozitioneze Panasonic drept marca sa globala prin sloganul de marca „Panasonic ideas for life.”

Citeste si:

Odata cu aceasta schimbare a numelui companiei si unificarea marcilor, compania si-a reinnoit angajamentul de a reuni realizarile acumulate prin cele trei nume diferite ale sale Matsushita, National si Panasonic sub singurul nume Panasonic, pentru a intensifica valoarea marcii sale.

Panasonic Corporation este un lider mondial in dezvoltarea si fabricarea de produse electronice pentru o gama larga de consumatori, de la cei casnici sau de afaceri si pana la cei industriali. Avand sediul in Osaka, Japonia, compania a inregistrat vanzari nete consolidate de 9,07 de trilioane de yeni (90,7 miliarde USD) pentru anul care s-a incheiat la 31 martie 2008. Actiunile companiei sunt listate la bursele de valori de la Tokyo, Osaka, Nagoya si New York (simbol NYSE:PC).