„Ne bucura ca, cel putin la nivel declarativ, vom avea pe sosele viitori conducatori auto mai responsabili. Aceste rezultate confirma ca romanii sunt din ce in ce mai preocupati inclusiv de siguranta la volan, fapt vizibil si din trendul ascendent al vanzarilor pe segmentul hands-free bluetooth, Germanos inregistrand in perioada ianuarie-septembrie 2008 o crestere de 74% comparativ cu perioada similara a anului trecut”, a declarat Adelina Pasat (foto), Marketing Manager Germanos Romania.

Din punct de vedere valoric, hands free-urile bluetooth reprezinta 35% din totalul vanzarilor de accesorii ale Germanos Telecom Romania, iar pretul mediu de achizitie s-a situat la 109 de lei.

Potrivit Germanos, se estimeaza ca piata accesoriilor de telefoane mobile creste mai repede decat cea a terminalelor mobile. Anul 2007 a adus o crestere de 70%, fata de 2006, comparativ cu o crestere de 10% pe segmentul telefoanelor mobile. Se estimeaza ca si in 2008 cresterea va continua, vanzarile estimate per total fiind de +50%.

Citeste si:

Cu o valoare estimata la 8-10 milioane de euro, piata locala a accesoriilor de telefoane mobile va inregistra o dinamica spectaculoasa si in 2008.

“Cresterea va fi inregistrata in principal pe segmentele accesoriilor fashion si high-tech. Pas cu pas, sistemele hands-free bluetooth vor inlocui sistemele clasice hands-free cu fir. Transferul de date nu mai este realizat prin cablu, ci prin tehnologia bluetooth incorporata, care permite comunicarea wireless intre dispozitive pe o raza de pana la 100 de metri”, declara la inceputul lunii iulie Alexandru Munteanu, Commercial Manager Mobile Telephony, Germanos Romania.

Potrivit reprezentantilor companiei, Sarbatorile reprezinta si pentru accesorii un varf de sezon, iar vanzarile cresc in aceasta perioada in medie cu pana la 30% la toate categoriile de produse.

Principalii competitor ai Germanos in Romania
sunt Fonomat, EuroGSM, Say si Avenir-Telecom.