“Adoptarea produselor noastre se reflecta in toate ariile lantului de distributie de retail, ajutand companiile sa reduca costurile, sa economiseasca timp, sa imbunatateasca satisfactia clientilor si sa creasca veniturile” , a declarat Shaun Bossons, Senior Vice Presedinte Aldata.

National Marketshare Group Inc reprezinta zeci de categorii FMCG – inclusiv produse pentru bebelusi, consumabile si alte marfuri. Neolog, o subsidiara a Postei Franceze, livreaza anual 270 milioane de documente si aproximativ 12 milioane de pachete sortate prin cele 10 centre de distributie de pe intreg teritoriul francez.

Mir Detstva este o companie de retail si en-gros ce comercializeaza bunuri pentru copii. Afacerea de retail include opt magazine, operand sub brandul “Boobl-Goom”, iar Cucina este un lant de restaurante cu specific italian de tip autoservire, cu restaurante in Berlin, Hanovra si Cologne, compania intentionand sa deschida alte 150 de restaurante in urmatorii patru ani.

Aldata vrea sa-si mareasca cota de piata prin intermediul sectoarelor de retail si en-gros din domeniul alimentar, in urmatoarea perioada.

Aldata mizeaza pe retail si sectorul en-gros din domeniul alimentar

Aldata mizeaza pe retail si sectorul en-gros din domeniul alimentar