Incheierea tranzactiei era asteptata de piete, dupa ce principalii trei actionari minoritari ai Sanyo si-au dat acordul pentru vanzarea unor portiuni ale propriilor participatii catre Panasonic, pentru ca grupul sa poata detine o participatie majoritara de peste jumatate din titluri, potrivit Mediafax.

Preluarea Sanyo propulseaza Panasonic in pozitia de jucator dominant pe piata bateriilor pentru autoturisme cu propulsie hibrida, aflata in crestere accelerata.

Panasonic avea, la sfarsitul lunii septembrie, lichiditati de 1.460 miliarde yeni (16,6 miliarde de dolari).

Grupul japonez a avut, in primele sase luni ale anului fiscal 2009-2010, incheiate la 30 septembrie, venituri din vanzari de 3.333 miliarde yeni (37,9 miliarde de dolari), fata de 4.343 miliarde yeni in perioada corespunzatoare a anului anterior.

Vanzarile Sanyo au scazut, in acelasi interval, de la 1.006 miliarde yeni la 784 miliarde yeni (8,9 miliarde de dolari).