Paul Polman, CEO-ul Unilver, al doilea mare jucator din industria bunurilor de larg consum, a recunoscut faptul ca ritmul de crestere al companiei din ultimii 10-15 ani a fost redus, insa se asteapta sa reduca decalajul fata de competitori precum Procter&Gamble intr-un interval de pana la cinci ani, informeaza Dailyfinance.com.
Unilever a raportat anul trecut afaceri de peste 58 mld. dolari, in timp ce principalul competitor, P&G, a afisat venituri de aproximativ 80 mld. dolari. Atingerea obiectivului declarat de CEO-ul Unilever ar insemna o rata de crestere de aproape 11% in fiecare an, pana in 2015.

Unilever si-a majorat veniturile de la 48 mld. dolari in 2005 cu o rata anuala de crestere de 4%.

Compania estimeaza ca va obtine 70% din vanzari pe fondul evolutiei pietelor in curs de dezvoltare precum India si China, obiectiv asumat insa si de P&G, care si-a propus sa adauge in portofoliu un miliard de noi clienti pana in 2014-2015.

Unilever este prezent pe piata romaneasca prin intermediul subsidiarei Unilever South Central Europe, care coordoneaza regiunea formata din Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia si Republica Moldova.

Compania are in portofoliu marci precum Dero, Omo, Cif, Domestos, Coccolino, Dove, Rexona, Axe, Clear, Sunsilk, Delma, Rama, Becel, Delikat, Knorr, Hellmann’s, Algida, Napoca si Lipton.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri