Unilever a raportat anul trecut afaceri de peste 58 mld. dolari, in timp ce principalul competitor, P&G, a afisat venituri de aproximativ 80 mld. dolari. Atingerea obiectivului declarat de CEO-ul Unilever ar insemna o rata de crestere de aproape 11% in fiecare an, pana in 2015.

Unilever si-a majorat veniturile de la 48 mld. dolari in 2005 cu o rata anuala de crestere de 4%.

Compania estimeaza ca va obtine 70% din vanzari pe fondul evolutiei pietelor in curs de dezvoltare precum India si China, obiectiv asumat insa si de P&G, care si-a propus sa adauge in portofoliu un miliard de noi clienti pana in 2014-2015.

Citeste si:

Unilever este prezent pe piata romaneasca prin intermediul subsidiarei Unilever South Central Europe, care coordoneaza regiunea formata din Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia si Republica Moldova.

Compania are in portofoliu marci precum Dero, Omo, Cif, Domestos, Coccolino, Dove, Rexona, Axe, Clear, Sunsilk, Delma, Rama, Becel, Delikat, Knorr, Hellmann’s, Algida, Napoca si Lipton.