Metro, retea de magazine de tip cash&carry, a inaugurat joi al doilea magazin din Chisinau, in care a investit peste 12 milioane euro, potrivit unui comunicat al companiei, remis NewsIn. Noul centru comercial are o suprafata de vanzare de 7.400 metri patrati, pune la dispozitie 596 locuri de parcare si ofera o gama de 17.500 de produse.

Primul magazin Metro a fost deschis in Chisinau la sfarsitul lui 2004, investitia fiind de 15 milioane euro.Vanzarile medii raportate pe zi sunt de aproximativ 200.000 euro, potrivit directorului comercial Metro Cash&Carry Romania & Moldova, Gerardo Monzillo.

In Romania, grupul german opereaza o retea de 23 de magazine cash&carry. Oficialii companiei au anuntat ca nu vor continua extinderea pe piata romaneasca in 2007, avand, in schimb, o strategie de modernizare a centrelor comerciale existente. Deschiderea de noi magazine Metro cash&carry in Romania va fi posibila pe termen mediu daca puterea de cumparare a populatiei va creste, potrivit oficialilor Metro Romania & Moldova.

Citeste si:

Metro Cash&Carry Romania & Moldova face parte din Metro Cash&Carry International, retea prezenta in 28 de tari cu 554 de magazine si care a inregistrat in 2005 o cifra de afaceri de 28,1 miliarde euro. Metro Cash&Carry International este o divizie a companiei germane Metro Group. Celelalte divizii sunt Media Markt, Saturn, hipermarketurile Real si supermarketurile Extra.Corporatia a avut in 2005 o cifra de afaceri de 55,7 miliarde de euro.

La ora actuala, grupul Metro este prezent in 30de tari si are in jur de 250.000 de salariati in peste 2.200 de unitati.