Grupul german Beiersdorf a afisat un profit ridicat in primul trimestru al anului, cresterea fiind datorata mai ales deodorantelor Nivea, produselor de soare si produselor barbatesti.

Cistigurile inainte de dobanzi si taxe au ajuns la 182 milioane euro, fata de cele 162 milioane euro, inregistrate in aceeasi perioada a anului trecut.

Beiersdorf, care are in portofoliu branduri precum Nivea, Florena, Eucerin, Atrix, 8x4 si alte nume importante, este controlat de retailerul privat de cafea, Tchibo Holding. Reprezentantii Baiersdorf au precizat ca estimarile pentru anul acesta sunt pozitive, asteptandu-se cresteri de pana la 8% pe segmentul acesta de consum, unde vanzarile au crescut cu 11,4%, in primul trimestru.

Citeste si:

Compania, fondata in urma cu 125 ani, a precizat ca profitul companiei a crescut cu 13,1% in Q1 si ca va cunoaste cresteri substantiale pana la finele anului, anunta presa internationala.

Pentru imbunatatirea profitabilitatii, compania a inceput o serie de restructurari din noiembrie 2005, si asteapta ca veniturile companiei pe 2007 sa ajunga la 70 milioane euro.

Principalul sau rival de pe piata, Henkel KgaA, cu un portofoliu din care fac parte nume precum Fa, Persil, Schwarzkopf si altele, a precizat ca profitul sau a crescut cu 10% in primul trimestru al anului.