Fabrica este situata la 85 km la sud de Moscova, in regiunea Kaluga, constructia durand un an. Unitatea de productie face parte din parcul industrial Varsino si se intinde pe o suprafata de 10.000 mp. Productia initiala va fi de 120.000 de milioane de unitati anual, capacitatea urmand sa se dubleze, in functie de evolutia cererii.

Potrivit presei internationale, investitia se situeaza in jurul valorii de 26 mil. euro.

In fabrica de la Kaluga vor fi realizate produse de ingrijire a parului - sampon, balsam si produse de colorare, apartinand brandurilor L’Oréal Paris si Garnier - ce vor fi distribuite in Rusia, Ucraina si in tarile CSI (Comunitatea Statelor Independente).

Cu vanzari estimate la 563 milioane de euro in 2009, L’Oréal Rusia este lider de piata. In primul semestru din 2010 compania a inregistrat o crestere a vanzarilor de 17,6%.

“Din 2004, L'Oréal Rusia si-a triplat vanzarile. Este a opta piata ca dimensiune din cadrul grupului, daca luam in calcul cifra de afaceri, si una dintre pietele care inregistreaza cea mai rapida crestere”, a declarat Pekka Huttunen, director general L’Oréal Rusia.
In prezent, in fabrica din Rusia lucreaza peste 60 de angajati, numarul acestora urmand sa creasca in viitor pana la 300.

Citeste si:

Filiala din Rusia a fost infiintata in anul 1994, sub numele ZAO “Rusbel” si ulterior a devenit ZAO L’Oréal. Astazi, subsidiara este prezenta la nivel national, in toate canalele de distributie, cu 22 de branduri internationale: in mass market (L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline New-York), in saloane (L’Oréal Professionnel, Redken, Kérastase, Matrix), in distributia selectiva (Lancôme, Giorgio Armani, Yves Saint Laurent, Biotherm, Ralph Lauren, Kiehl’s, Shu Uemura, Helena Rubinstein, Cacharel, Diesel), in farmacii ((Vichy, La Roche-Posay, Innéov, SkinCeuticals, Sanoflore).

Operatiunile industriale L’Oréal in anul 2009, in cifre:
• 38 de fabrici
• 146 de centre de distributie
• 188 mil. euro investitii industriale si logisitice pentru activitatile din domeniul cosmetic ale grupului
• 85 de patente pentru ambalarea produselor
• 4,4 miliarde de unitati livrate

Grupul detine un portofoliu ce cuprinde 23 de marci internationale disponibile in canalele mass market (L’Oréal Paris, Garnier, Mazbelline New-York, Softsheen-Carson), in saloane (L’Oréal Profesionnel, Redken, Kérastase, Matrix), prin distributie selectiva (Lancôme, Giorgio Armani, Yves Saint Laurent, Biotherm, Ralph Lauren, Kiehl’s, Shu Uemura, Helena Rubinstein, Cacharel, Diesel) si in farmacii (Vichy, La Roche-Posay, Innéov, SkinCeuticals), precum si brandul Body Shop.

Prezent in 130 de tari, Grupul L’Oréal are 64.600 angajati si vanzari de 17,5 miliarde euro in 2009.