Echipa de creativi romani formata din Tudor si Daria Brandusoiu a castigat pitch-ul deschis de Istrabenz prin OpenAd.net. Este al doilea pitch castigat de cuplul de creativi romani. Castigatorii pitch-ului au fost anuntati la Festivalul Adprint 2006, unde OpenAd.net a sponsorizat seminarul sustinut de Malika Rodrigues, editor la Brand Equity, revista de publicitate si marketing a “The Economic Times” din India.

Ideile castigatoare propuse de Tudor si Daria Brandusoiu sunt: “Explorers of the new century” si “Keep the dreams alive”. Creativii romani au castigat si licenta pentru aceste idei, precum si premiul constand in 4.400 USD.

“Ii dorim lui OpenAd viata lunga! Faptul ca am castigat pitch-ul cu ambele idei propuse este, cu siguranta, un impuls sa continuam. Propunerile noastre creative au demonstrat ca publicitatea corporatista dedicata unei companii de investitii, chiar daca suna infricosator, nu trebuie sa fie conventionala si seaca. Oamenii de afaceri sunt la fel ca toti ceilalti oameni si au dreptul sa se bucure de publicitate creativa”, au declarat Tudor si Daria.

Brief-ul Istrabenz a cerut idei pentru publicitate corporatista constand in: adprint, media, webdesign si marketing viral. Ideile originale propuse de Tudor si Daria au combinat copy-ul inventiv si plin de umor cu imagini inspirate.

Cei doi creativi romani au fost printre finalistii competitiei deschise de Financial Times, intitulata ”World’s Toughest Briefs” . Incepand cu martie 2005, OpenAd.net si Financial Times Creative Business au deschis o serie de pitchuri care au dat creativilor sansa de a lua parte la cea mai provocatoare competitie de advertising din intreaga lume. Al saselea brief din aceasta serie a cerut creativilor sa gaseasca idei care sa convinga conducatorii auto sa simpatizeze masinile hibride, ecologice.

Ideea castigatoare a venit de la o echipa creativa formata din Tim Siedell si Yayle Roncka care s-au inspirat dintr-un tinut din Nebraska numit CarHenge, o replica a Stonehenge-ului. Aflandu-se printre finalistii acestui pitch, creativii romani au declarat: “Am fost fericiti sa lucram pentru brief-ul Hybrid cars si suntem bucurosi sa vedem ca propunerea noastra a intrat in finala. Intregul sistem OpenAd ne-a dat atata liberatate de creatie. Suntem siguri ca aceasta retea de creativi din toata lumea, culturi si puncte de vedere atat de diferite da rezultate mult mai bune decat o agentie de publicitate obisnuita”

In ianuarie 2006, OpenAd.net a inceput o serie de sase pitch-uri consecutive, fiecare dintre ele avand un premiu de 1.000 USD. Aditional, inca 1.000 USD vor fi acordati pentru cea mai buna idee a lunii. OpenAd.net va continua seria de pitch-uri pana la 15 Martie 2006. Primul pitch, numit “Supermarket” s-a incheiat cu succes, iar deadline-ul pentru al doilea pitch a fost in 8 februarie. Mai mult, OpenAd.net va acorda un premiu de 2500 USD creativului cu cele mai multe idei castigatoare in perioada 18 ianuarie-15 martie 2006. De asemenea, exista nenumarate oportunitati de a recompensa creativitatea prin www.openad.net