"If you can dream it, you can do it” – asa vede lucrurile Dinu Gojan, noul Senior Art Director de la Ogilvy & Mather. Dinu s-a alaturat echipei de creatie Ogilvy, dupa ce vreme de 8 ani a lucrat pentru Saatchi&Saatchi. Din 1998, Dinu a lucrat pe conturi ca Chio, Head&Shoulders, Ariel, Primola si Novatini, Orange, Camel, Sensiblu, Toyota, BRD.

Dupa munca si rasplata - in 2004 Dinu a castigat un Gold Effie local pentru Primola; un an mai tarziu a primit doua nominalizari la Ad’Or pentru campania "Let's go digital" la Transilvania International Film Festival; reteaua Saatchi&Saatchi l-a premiat cu “Best Print CEMEA” pentru Ariel, iar TVC-ul Head&Shoulders „Cinderella” a fost difuzat in SUA in cadrul emisiunii lui Jay Leno.

"Dinu este unul dintre cei mai respectati profesionisti din industrie. Sunt foarte bucuros ca este parte din echipa noastra acum. David Ogilvy spunea ca ideal ar fi sa ne inconjuram de oameni mai mari decat noi (ca personalitate, ca talent) si asa vom deveni o companie de uriasi. Nimic mai adevarat!", spune Razvan Capanescu, Creative Director Ogilvy & Mather.

Citeste si:

“Intotdeauna mi-am dorit sa lucrez la Ogilvy”, spune Anamaria Porupca, noul Senior Art Director de la OgilvyOne si 141 Romania. Anamaria face parte din echipa de creatie Ogilvy din luna februarie a acestui an.

Viata de creativ si-a inceput-o inca din timpul studentiei, la Vision Advertising (agentie de publicitate parte a Media Pro). In 2000, Anamaria s-a alaturat echipei de creatie de la Notorious, iar trei ani mai tarziu a ajuns la Grey Worldwide. Cateva dintre conturile pe care a lucrat sunt Visa Card, BAT, Raiffeisen.

“Anamaria este tot ce isi poate dori un copywriter de la art directorul lui. Am format echipa acum cativa ani si ma bucur foarte mult ca acum face parte din gasca Ogilvy”, afirma Dani Macarie, Group Creative Director OgilvyOne si 141 Romania.