Clipul a fost difuzat special pe data de 26, cu ocazia Sarbatorilor de Craciun, cand majoritatea americanilor stau acasa.

Aceasta este prima dintr-o serie de reclame, in care apar si angajati ai BP Plc. Clipul a fost produs de Purple Strategies, care a lucrat cu Ogilvy la spoturile digitale si cu Ogilvy PR in Washington, pentru o campanie in social media, potrivit celor de la AdAge.

Ultima campanie de advertising a fost lansata de BP plc la sfarsitul lui 2010.

In zilele ce au urmat scurgerii de titei de pe platforma Deepwater Horizon, BP a lansat campania “Voices of BP”, avand ca protagonisti angajati ai companiei ce promiteau ca pagubele cauzate de poluarea cu titei vor fi rectificate.

Urmatoarea campanie, Voices of the Gulf, a incercat sa promoveze turismul din zona Golfului Mexic.

Ultimele mesaje publicitare arata trecerea la faza de restaurare a mediului, declara vicepresedintele de comunicare al BP, Geoff Morrell.