Organizatorii celei de-a 53-a editii a Festivalului International de Advertising de la Cannes au anuntat joi, 22 februarie 2006, membrii juriului pentru Leii Tiatnium din 2006.

Condus de David Lubars, presedinte si director de creatie la BBDO America de Nord, premiul Titanium Lions, acum in al patrulea an, a ajuns sa celebreze si sa onoreze ideile noi, unice, indraznete, fara restrictii cu privire la numarul de executii, tipurile de canale sau granitele mediilor folosite.

„Acest juriu multi-disciplinar si incredibil de talentat va avea in vedere sa ofere acest premiu pe care multi il viseaza ideilor riscante care aduc o provocare lumii advertising-ului si comunicarii, asa cum le stim noi astazi”, a afirmat Terry Savage, Presedintele Executiv al festivalului.

Membrii juriului Leilor Titanium

Citeste si:

SUA, David Lubars, Chairman & Chief Creative Officer, BBDO America de Nord (Presedintele Juriului)
Australia, Warren Brown, Executive Creative Director, BMF
Brazilia, Adriana Cury, Chairwoman & CCO, McCann Brazilia
Suedia, Filip Nilsson, Creative Director, Forsman & Bodenfors
Marea Britanie, Trevor Beattie, Partner, Beattie McGuiness Bungay
Marea Britanie, Craig Davis, Chief Creative Officer Worldwide, JWT
SUA, Nicolas Brien, President & CEO, Universal McCann
SUA, Scott Goodson, CEO & Chief Creative Officer, StrawberryFrog
SUA, Chuck Porter, Chairman, Crispin Porter + Bogusky
SUA, Tom Eslinger, Director of Interactive, Saatchi & Saatchi

Jurizarea pentru Leii Titanium va avea loc la Cannes, intre 21 si 23 iunie. Castigatorii vor fi anuntati sambata seara, 24 iunie. A 53-a editie a Festivalului International de Advertising de la Cannes va avea loc intre 18 si 24 iunie 2006.

Festivalul International de Advertising de la Cannes este cel mai mare eveniment care reuneste profesionisti din advertising si marketing. In fiecare an, peste 10 000 de vizitatori din lumea publicitatii si din industriile adiacente iau parte la acest eveniment pentru a celebra cele mai bune creatii aparute in toate tipurile de media importante, pentru a discuta probleme legate de industrie si pentru a lua contact unii cu ceilalti. Peste 22 000 de reclame din toata lumea sunt prezentate; in plus, festivalul include un program unic de seminarii cu profil inalt si workshop-uri, organizate de cele mai mari nume ale industriei. Companiile castigatoare primesc Leii mult-invidiati, pentru cele mai creative reclame TV/cinama, print, outdoor, online, radio, advertising integrat, la fel ca si pentru cele mai bune solutii de media si de marketing. In acest an, Promovarea vanzarilor a fot adaugata competitiei.