Astfel, Media Investment va administra bugetele de media ale brandurilor Ursus, Timisoreana, Ciucas, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Pilsner Urquell, Azuga, Redd's, Stejar.

La licitatia pentru Ursus Breweries au participat noua companii.

”Selectia unei noi agentii pentru a gestiona contul de media este parte a unui program de reimprospatare, pentru a ne asigura ca pozitia noastra pe piata este stabila si putem comunica intr-un mod eficient cu consumatorii. Administrarea contului de media este un element strategic de baza a politicii de marketing”, a declarat Grant McKenzie, vicepresedinte de marketing al Ursus Breweries.

Citeste si:

Compania face parte din grupul SABMiller si este unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania. Marcile Ursus Breweries sunt: Ursus, Timisoreana, Ciucas, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Pilsner Urquell, Azuga, Redd's si Stejar.

Media Investment face parte din The Group, cel mai mare grup de comunicare de pe piata locala, cu afaceri in jurul a 116 milioane de euro, mai mult cu aproximativ 7% fata de 2010. Media Investment a castigat de curand si contul media al Romtelecom. In 2010 compania a avut o cifra de afaceri de aproximativ 45,08 milioane de euro si un profit net de circa 2,74 milioane de euro, conform Ministerului de Finante.

Nicola, The Group: Anul trecut am crescut cu aproximativ 7%

Nicola, The Group: Anul trecut am crescut cu aproximativ 7%

Sursa foto: Ursus Breweries