Grupul a anuntat intr-un comunicat ca, incepand de luni seara, pe posturile de televiziune americane este difuzat un spot publicitar "care ii incurajeaza pe toti oamenii sa aiba in vedere ca toate caloriile conteaza atunci cand este vorba de greutatea corporala, inclusiv cele din produsele Coca-Cola si din toate alimentele si bauturile".

Coca-Cola aminteste si de "angajamentul companiei de a oferi o gama mai larga de optiuni in ceea ce priveste bauturile, inclusiv light sau fara calorii, si de a comunica in mod clar pe produsele sale numarul de calorii continut".


Un alt spot, care va fi lansat miercuri, prezinta "vizibil faptul ca o cutie de Coca-Cola contine 140 de calorii" si "incurajeaza oamenii sa se distreze arzand aceste calorii", transmite producatorul in comunicatul sau.

Citeste si:

Coca-Cola aminteste in comunicat ca a sustinut deja o serie de initiative care vizeaza incurajarea practicarii exercitiilor fizice si spune ca a fost primul producator de bauturi din SUA care a furnizat informatii nutritionale si despre continutul caloric pe ambalajele produselor sale.

"Ne-am angajat sa implicam tot mai multi oameni in lupta contra obezitatii", spune in comunicat Stuart Kronauge, oficial al filialei de bauturi carbogazoase din America de Nord.

Dezbaterile privind efectele nocive ale bauturilor carbogazoase au fost alimentate recent de o decizie a autoritatilor din New York de a interzice partial vanzarile de sticle de bauturi carbogazoase care depasesc o jumatate de litru. Decizia, care va intra in vigoare in martie si va fi aplicata in restaurante, pe stadioane si in salile de cinema, este una dintre masurile luate in lupta contra obezitatii, intr-un oras in care 58% dintre locuitori sunt obezi sau supraponderali, potrivit statisticilor realizate de primarie.

Sursa foto: Spot Coca-Cola pe site-ul YouTube