Ruxandra si-a inceput cariera de creativ la Mercury Promotions, unde timp de sase ani a lucrat pe conturi precum: Nestle, Coca-Cola, Ursus Breweries, Procter&Gamble, Gillette, Beiersdorf, Philips, Electrolux.

Absolventa a Facultatii de Matematica-Informatica, Ruxandra a reusit prin background-ul ei sa isi dezvolte o expertiza aparte, elaborand mecanisme unice de promotie. “Teorema Ruxi” consta in trei etape de lucru: informaticianul construieste un algoritm al promotiei, matematicianul face calculele sanselor de castig, iar olimpica la romana scrie textele materialelor de comunicare.

"Eu sunt genul care se intreaba in permanenta care o fi acel lucru pe care eu il pot face cel mai bine din lume. Dupa ce am eliminat variantele tip prelucrator prin aschiere, DJ la radio, profesoara de matematica sau informatica, am ajuns si in publicitate - ramura BTL. Dupa 6 ani de cariera publicitara, Ogilvy a creat un post pentru mine, adaptat specializarii mele din publicitate, iar aceasta mi se pare o dovada a faptului ca mi-am gasit locul. Si nu oriunde, ci printre cei mai buni," afirma Ruxandra.

"Ruxi este unul dintre putinii creativi seniori de pe piata cu acest tip de experienta si cred ca se potriveste perfect nevoilor noastre ca grup care vrea sa acopere in mod competent toate disciplinele comunicarii", spune Cristofor Iosub, Deputy Managing Director Ogilvy One/141 Romania.

Citeste si:

Echipei Ogilvy & Mather i s-a alaturat George Grosescu, pe pozitia de Senior Art Director.

Dupa cinci ani de experienta in domeniul televiziunii (Off-line editor coordinator - ProTv Sinaia, General Producer - ProTV Oradea, Promotion Producer, Trailers Producer - ProTV Bucuresti), George debuteaza in publicitate ca freelancer. Trece pe la Freemind Advertising, Violet Advertising si Mercury Promotion, lucrand pe conturi ca: PlayStation, Timisoreana, Peroni, Blue Air si Nestle.

"De mult imi doresc sa fac parte din echipa Ogilvy, nu stiu de ce - probabil din cauza lui Capanescu (directorul de creatie Ogilvy&Mather)", afirma noul Senior Art Director.

"George este un art director complet: om de idee, dar si meticulos in executie, cu viziune plastica, dar si strategica, de brand. Este exact ce are nevoie o agentie mare, cu conturi pe masura. Bineinteles, sunt foarte bucuros ca l-am cooptat in echipa", spune Razvan Capanescu, Director de Creatie Ogilvy&Mather.