In medie, 3,4 milioane de romani s-au uitat la meciul castigat de Germania, TVR 1 inregistrand, in intervalul orar 22.00 - 0.36, un rating mediu de 18,4% si o cota medie de piata de 43% la nivel national.

In ceea ce priveste publicul din mediul urban, finala Cupei Mondiale a avut aproape 2 milioane de telespectatori (rating mediu 19,3%, share mediu 43,7%), dintre care aproape un milion reprezinta targetul comercial (18,3% rating mediu, respectiv 45,1% cota medie de piata).

Cel mai urmarit moment al meciului care a adus Germaniei al patrulea titlu mondial s-a inregistrat la finalul primei reprize, cand 4.221.000 de romani urmareau TVR 1 (rating 22,8%, share 46% la nivel national). Dintre acestia, 2.366.000 s-au situat in mediul urban (rating 23,4%, share 46,5%). Finalul partidei a fost cel mai atractiv pentru publicul tanar, ora 0.31 aducand recordul de telespectatori pe target comercial: 1.139.000 de persoane (rating 22,4%, share 68,4%).

Si finala mica a Cupei Mondiale FIFA Brazilia 2014, partida disputata intre reprezentativele Braziliei si Olandei, a starnit interesul telespectatorilor. In medie, 1.581.000 de romani au urmarit, sambata seara, infrangerea Selecao pe Estadio Nacional din Brazilia, pozitionand din nou TVR 1 pe primul loc in clasamentul audientelor, cu un rating mediu de 8,6% si un share mediu de 27,9% la nivel national.