Campaniile de performance marketing sunt orientate catre obtinerea unor rezultate specifice, avand ca obiectiv o actiune clara, realizata de un consumator in mediul digital.

“Lansarea SMG Performance, ca business unit separat, reprezinta un pas firesc, o validare a unei structuri care s-a definit organic. In ultimii doi ani, ne-am dezvoltat o echipa bazata pe un set de competente care nu se regasesc in mod traditional intr-o agentie de media, pentru a raspunde nevoilor specifice de performance ale clientilor nostri”, Alexandra Iavorschi (foto), managing director in cadrul Starcom MediaVest Group.

De asemenea, noua divizie a lansat SMG Experience Map, o analiza a categoriilor de comportament de cumparare si traseul actiunilor unui client de la intentie, cautare de produs, pana la achizitie si post-achizitie.

Citeste si:

“Exista numeroase instrumente sau tehnologii care acumuleaza, in timp real, date despre comportamentul utilizatorilor. Aceste date devin, insa, valoroase doar prin intermediul informatiilor pe care analistii le identifica despre respectivii utilizatori. SMG Experience Map este o sursa valoaroasa de informatii despre barierele si motivatiile de achizitie specifice unei categorii de produse, un fundament solid pentru strategia de abordare a consumatorilor, atat din punct de vedere al instrumentelor de media, cat si a mesajului creativ”, Diana Ionel – head of Performance, divizie e Starcom MediaVest Group.

Starcom este una dintre cele mai mari agenti de media de pe piata locala, cu afaceri de 8,3 milioane de euro anul trecut, conform Ministerului de Finante.