Media Insight a fost desemnata pentru a gestiona contul media a brand-ului Bigotti, aflat in portofoliul Graftex Prodcom, companie ce mai detine si brand-ul Artigiani. Agentia Media Insight va oferi pentru brandul Bigotti servicii media de cumparare, planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare si analiza a mediului competitiv, precum si evaluare si post-evaluare media.

Incepand cu luna septembrie, campania media pentru brandul Bigotti va avea ca principal suport de comunicare televiziunea. Brandul va comunica sustinut printr-un proiect special ce va demara pe posturile de televiziune Antena 1 si Antena 3 si va avea o expunere media orientata catre publicul tinta vizat.

„Pentru noi, Bigotti reprezinta o marca plina de energie si stil, ce ne inspira sa transpunem imaginea colectiilor vestimentare in campanii memorabile de media,” a declarat Bogdan Prajisteanu Managing Director Media Insight.

„Suntem foarte incantati de colaborarea cu agentia Media Insight. Inca de la bun-inceput agentia ne-a inteles nevoia de comunicare in mass-media, venind cu initiative si solutii creative” a declarat Ruxandra Petrescu, Marketing Director Graftex Prodcom.