Tilley, care a acumulat o experienta de 10 ani in agentie, el fiind deja un veteran al DDB. Tilley, recent aflat in fruntea creativilor angajati in promovarea campaniilor de brand a McDonald's si Dell Computer, a jucat un rol foarte important in implementarea “I'm Loving It” si "Dude, You're Getting A Dell".

Paul Tilley va ocupa locul lui Michael Folino, care a demisionat din functie la inceputul verii, dupa numai sase luni petrecute in aceasta companie. Momentan, acesta s-a alturat celor de la Wieden & Kennedy in Portland. Cu toate acestea, Tilley nu va obtine titlul lui Folino, acela de “director de creatie”. El considera ca titlul de “managing director” presupune o responsabilitate pentru toata agentia, nu doar pentru partea de creatie. "Pana la urma, nu conteaza cum imi spuneti, e un job de vis!”, a mai spus Paul Tilley.

Tilley a preluat postul de top creativ la DDB intr-un moment sensibil pentru agentie, care anul trecut a pierdut clienti precum J.C. Penney, Home Depot sau Dell. Inrte timp agentia a castigat 250 milioane de dolari care echilibreaza partial pierderile. Cu toate acestea, Paul Tilley a precizat ca este o prioritate cheie pentru companie sa puna pe primul loc cresterea veniturilor. "A fost un an foarte greu", a spus el. “De fiecare data cand pierzi in afaceri iti doresti sa castigi la loc, macar o parte...pentru ca o crestere ofera resurse pentru a atrage cei mai buni oameni si pentru a oferi clientilor cele mai bune servicii”, a completat Tilley.

Citeste si:

Tilley a precizat ca este interesat de partea de new-media si va depune eforturi pentru a castiga mai mult credit pe acest segment. El considera ca este foarte important pentru un grup ca DDB, sa fie inovativ. “Marile agentii si branduri devin stereotipii din moment ce sunt ancorate in media traditionale, asta pentru ca trebuie sa ajunga la audienta de masa”, a completat el.

DDB a anuntat ca va mai face schimbari pe partea de management, urmand ca James Lou, in varsta de 37 de ani, fostul account al agentiei, sa fie acum numit director de strategie iar noul planning account al DDB va fi Don Hoffman, de 49 de ani, fostul account director al DDB Worldwide.