Printre cele mai des intalnire erori de preconceptie in ceea ce priveste crearea unui brand, mai ales in domeniul medical, se numara:

- “Compania mea este prea mica pentru a ma preocupa de branding”
- “Compania mea nu este cu nimic diferita de alte clinici…”
- “Credeam ca Branding inseamna Marketing…”
- si, mai ales, “Branding-ul este important doar pentru pacienti…”

Realitatea este ca nu exista o companie prea mica pentru a incepe sa investeasca in branding, aceleasi servicii oferite unui segment de clienti nu inseamna ca sunteti la fel.

Branding-ul NU inseamna doar marketing, este un proces comprehensiv care porneste de la modul in care cineva raspunde la telefon, la un email si pana la cum arata si functioneaza website-ul companiei. Insa as vrea sa ne indreptam atentia pe cel mai important aspect si anume – cum impacteaza Branding-ul performata si stabilitatea echipei tale.

Citeste si:

In domeniul medical, studiile demonstreaza faptul ca doar 4% din clinicile medicale infiintate mai rezista pe piata dupa 10 ani de activitate. Secretul celor 4% care reusesc sa castige an de an cota de piata consta in mai multe argumente demne de luat in considerare, insa un punct de vedere comun este dezvoltarea unui brand puternic si relevant segmentului de audienta caruia se adreseaza.

Solutia pentru un brand de angajator puternic in anul 2016 vine prin intermediul instrumentelor digitale, prin prezentarea companiei in imagini si video, prin promovarea oamenilor din echipa prin canalele sociale si mai ales, expunerea prietenoasa a culturii organizationale, care trebuie sa fie speciala. De aceea, companiile care isi doresc sa atraga talent, vor trebui sa adopte acest trend si sa transmita prin aceste canale informatia dorita prin intermediul instrumentelor digitale.

Este natural ca specialistii medicali care iau contact cu aceste elemente prin intermediul platformelor digitale, sa fie mult mai incurajati sa aplice la un job in cadrul companiei, spre deosebire de cei care folosesc in continuare o simpla prezentare text a companiei si nu reusesc sa transmita incredere. Mai mult decat atat, pentru companii exista multe solutii de implementare rapida si deloc costisitoare a brandului de angajator in mediul digital, trebuie doar sa existe deschidere si dorinta in acest sens.