Din analiza evolutiei cifrelor de difuzare aferente trimestrului 2 al anului 2016, se observa ca mediile tirajului tiparit si difuzat pentru publicatiile auditate de BRAT au inregistrat o crestere de aproximativ 12% fata de trimestrul anterior. Aceasta crestere provine in principal din cresterea tirajului tiparit si difuzat aferent publicatiei Kaufland.

Fata de trimestrul similar al anului 2015, in acest trimestru mediile tirajului brut si difuzat sunt cu 17%, respectiv 22% mai mari. Media tirajului vandut in perioada aprilie - iunie 2016 a fost cu aproximativ 8% mai mica decat in trimestrul 2 al anului 2015.

Citeste si:

Care a fost evolutia cotidienelor nationale:

BRAT (Biroul Roman de Audit Transmedia) este organizatia industriei de media din Romania care masoara audienta presei scrise si a mediului online, auditeaza tirajele (presa scrisa) si monitorizeaza investitiile in publicitate (presa scrisa, online, radio si outdoor).

Sursa foto: qvist/Shutterstock