Spotul pro vot realizat de agentia GMP pentru referendumul din 19 mai a fost respins de la difuzarea in regim de spot social in sedinta CNA de astazi. Motivul respingerii a fost ca imaginile din spot fac referire la schimbari de regim politic, ceea ce nu este cazul la noi in acest moment.

Spotul “Voteaza” prezinta mai multe momente critice din istoria unor tari, precum daramarea Zidului Berlinului, demonstratia pentru respectarea drepturilor omului din piata Tien An Men sau Revolutia din 1989 din Romania.

Mesajul spotului este: “Imagineaza-ti ca acesti oameni nu s-ar fi deranjat sa plece de acasa. Exista ceva mai rau decat oamenii rai: indiferenta oamenilor buni”

Citeste si:

"Suntem foarte surprinsi de decizie, cu atat mai mult cu cat CNA a fost una dintre cele mai echilibrate institutii ale statului in aceasta perioada tulbure. Ne pare rau ca in acest caz au vazut doar jumatatea goala a paharului si s-au concentrat pe faptul ca imaginile faceau referire la schimbari de regim politic.

Intentia noastra nu a fost sa facem o paralela cu ce se intampla astazi in Romania, ci sa trezim constiinta romanilor si sa-i mobilizam sa mearga la vot, reamintindu-le luptele istorice pentru democratie, care le-au oferit acest drept. In aceste conditii, vom incerca sa-l facem cat mai vizibil pe internet. Deja circula viral si poate fi vazut si pe You Tube, iar feedback-urile primite ne arata ca are un real impact”, spune Felix Tataru, Managing Director GMP.

Echipa GMP care a colaborat la realizarea campaniei a fost formata din Oliver Kapusta, integrated communication director si Adrian Dragan, senior copywriter.