Vanzarile au crescut cu 2% fata de ultimul trimestru al anului 2006.

Potrivit companiilor de cercetare media citate de CNNMoney.com, publicitatea online cunoaste cea mai ampla crestere din ultimii ani, devansand publicitatea traditionala in presa, televiziune si radio.

TNS Media Intelligence afirma ca totalul cheltuielilor in reclamele online – fara a include aici continutul media rezultat in urma cautarilor online – se ridica la 2,7 miliarde de dolari (2 miliarde de euro), o crestere de 16.7% fata de primul trimestru al 2006. Comparativ, cheltuielile publicitare totale au scazut cu 0,7%, publicitatea TV cu 2% procente, in timp ce in presa scrisa s-a inregistrat o scadere de 5 procente.

Citeste si:

Deloc surprinzator, fenomenul Google, lider mondial pe piata motoarelor de cautare online, si-a intarit pozitia, castigand 13 procente. Google a profitat la maxim de pe urma achizitiei YouTube anul trecut, anuntand in aprilie posibila preluare DoubleClick, o companie care plaseaza anunturi publicitare, bannere, grafice, dar si videoclipuri pe Internet.

Yahoo, unul din liderii publicitatii online, a raportat o crestere a actiunilor de 11%.

Conform analistilor Standford Group, se estimeaza o crestere totala de 25% a publicitatii online, de care vor beneficia cu siguranta jucatorii mari ca Google, Yahoo, dar si companiile mai mici ValueClick si Marchex. Actiunile ValueClick au crescut incurajator cu 35% in 2007, in timp ce valoarea actiunilor Marchex s-a ridicat cu 13%.