A doua zi dupa meciul Stelei in Champions League, GSP i-a dedicat prima pagina clasica echipei din Ghencea. Pagina 24, insa, a fost ilustrata tot ca o pagina intai si i-a avut ca protagonisti pe cei de la Dinamo. “Cititorii au intors ziarul si au citit. Au avut o noua deschidere de ziar care se continua cu patru pagini despre meciul Dinamo - Lazio. Exista un punct in interiorul publicatiei unde paginile se rotesc la 180 de grade”, explica, pentru Wall-Street, Augustin Roman, director executiv al companiei Unlimited Sport Media, care administreaza gsp.ro.

Ideea a apartinut lui Catalin Tolontan, redactorul-sef al Gazetei. “In functie de echipa cu care tin, cititorii au putut alege daca deschid lectura ziarului cu performanta Stelei sau cu tristetea de la Dinamo. Practic, rasucind ziarul puteai trece de la relatarea agonie la cea a extazului”, scrie Tolontan pe blogul personal.

Faptul ca ultima pagina se transforma intr-o pagina intai ofera publicitarilor mai mult spatiu pentru niste expuneri premium ale brandurilor pe care le promoveaza. Este o oportunitate pentru clienti si agentii si o sursa suplimentara de venit pentru publicatia de sport.

Citeste si:

Gazeta Sporturilor a aparut pana acum in trei asemenea editii, cu ambele coperti in format de pagina intai. Semnalele primate din partea cititorilor au fost bune, asa ca GSP va apela la acest format sip e viitor. “Nu va fi zilnic, dar in cazul zilelor cu mai multe evenimente importante aceasta formula de ziar va deveni regula, chiar daca este un efort de productie mai mare din partea noastra”, a declarat Augustin Roman.

Gazeta Sporturilor, parte a grupului de presa Intact, este cel mai vandut cotidian de sport din Romania. Media de copii difuzate pe aparitie a fost de 92,949 de exemplare in luna martie a acestui an.