Hollywood-ul a incercat si pana acum marea cu degetul cand a venit vorba de crearea de continut original pentru online. Insa Marshall Herskovitz si Edward Zwick se pregatesc pentru o plonjare in forta. Cei doi producatori s-au semnat pe filme ca “Diamantul Sangeriu” si “Ultimul Samurai”, iar serialul “Thirtysomething” difuzat pe postul american ABC a ajutat la definirea dramei ca gen de productie televizata, in anii 1980. Acum, Herskovitz si Zwick au incheiat un acord cu MySpace pentru producerea unui serial destinat Webului, care se va numi “Quarterlife” – povestea unor tineri care isi cauta drumul in viata, dupa terminarea facultatii.
.
Herskovitz a descris “Quarterlife” ca fiind un serial obisnuit de televiziune, insa cu scenaristi, directori si producatori de calibru. Fiecare episod va dura cate o ora si va fi impartit in sase segmente mai scurte, care vor fi postate pe MySpace TV in fiecare seara de duminica si joi, incepand cu 11 noiembrie.

Producatorii intentioneaza sa lanseze si quarterlife.com, un site infratit cu serialul, dar separat de MySpace, care va aparea luna viitoare. Site-ul va avea ca scop promovarea serialului si se vrea a fi un portal pentru telespectatorii care isi doresc sa gaseasca o portita de intrare in lumea profesionala a cinematografiei.

La o zi dupa ce vor aparea pe MySpace, episoadele vor fi disponobile si pe quarterlife.com, iar dupa o saptamana vor fi puse in circulatie pe Web. Si, daca totul functioneaza conforma planurilor, serialul isi va gasi calea si spre ecranele televizoarelor.

Citeste si:

Retelele de televiziune si studiourile au inceput sa se agite in ultima vreme, in cautarea de modalitati de a intra pe Internet. Artisti ca Matt Stone si Trey Parker, creatorii seriei “South Park”, pregatesc terenul pentru a incheia acorduri profitabile, la lansarea serialului pe Internet. Intre timp, producatori de film ca fratii Joel si Ethan Coen, sau staruri de televiziune ca Will Ferrell furnizeaza continut original pentru companiile din Web, cum ar fi 60Frames Entertainment sau FunnyOrDie.com.

In mijlocul vanzolelii, noul serial produs de Herskovitz si Zwick a luat-o din loc si aluneca pe bugete impresionante. Herskovitz a refuzat sa mentioneze un buget exact, insa a declarat ca va depasi cu mult suma de 50.000 sau 100.000 de dolari pe episod – cam cat cheltuiesc producatorii de seriale pentru Web. Producatorul a mai spus ca serialul se vrea o “dramedie”, comparabila in ton si prezentare cu showurile de retea.

Site-ul de socializare online MySpace este parte a trustului News Corp, controlat de magnatul Rupert Murdoch. News Corp a inregistrat o crestere de 6,2% a profitului aferent celui de-al treilea trimestru din anul fiscal 2006/2007, pana la 871 mil. dolari. Concernul media condus de Rupert Murdoch a inregistrat, in intervalul ianuarie-martie 2007, venituri de 7,5 mld. dolari, in crestere cu 21,5% fata de perioada similara de anul trecut.