"Bugetul festivalului a fost de 96.000 de euro, dintre care 10.000 de euro au venit din taxa de participare, iar restul de la sponsori", a declarat Andrei Bortun.

Din bugetul total de 96.000 de euro, 74.000 de euro au reprezentat costurile festivalului, iar profitul a fost de 22.000 de euro, de aproape trei ori mai mare decat in anul precedent. "Din cei 96.000 de euro, 40.000 de euro au fost costurile pentru furnizori, 24.000 de euro au reprezentat banii alocati echipei dedicate Internetics si 10.000 de euro echipei de productie a evenimentului. Deci, profitul in acest an a fost de 22.000 de euro, sensibil mai mare fata de profitul din 2006, care a fost in jur de 8.000 de euro", a declarat Andrei Bortun.

Andrei Bortun a mai spus ca este posibil ca, incepand cu anul urmator, la festivalul Internetics sa existe o taxa de participare la seminarii si alta taxa pentru participarea la gala de premiere. "Ne gandim sa crestem si taxele de inscriere la festival. In acest an au fost percepute taxe doar pentru inscrierea lucrarilor", a mai spus Andrei Bortun.

Citeste si:

Premiile Internetics au fost decernate in cadrul unei Gale care a avut loc joi, 1 noiembrie, in Club Bamboo din Bucuresti, si care au fost prezentate de Cristina Cioran si Dan Capatos. Internetics 2007 a gazduit si o serie de seminarii care au avut loc in data de 31 octombrie si care i-au avut printre invitati si pe doi dintre membrii juriului Web Graphic, Paul Dawson, experience director la Conchango, si Hartmut Kozok, managing partner la Tribal DDB Hamburg. In cadrul galei de premiere, Webstyler a fost desemnata Agentia Anului, MediaPro Interactiv a castigat titlul de Publisherul Anului, iar Babel Communications a castigat trofeul "Best of Show".

Festivalul industriei online din Romania Internetics s-a aflat la cea de-a saptea editie si a fost organizat de compania Millenium Communications. Editia din acest an a avut ca parteneri asociatia industriei de publicitate online IAB Romania (Interactive Advertising Bureau Romania) si asociatia industriei de media, publicitate si marketing IAA Romania (International Advertising Association Romania).

Compania Millenium Communications a fost infiintata ca o agentie de PR, si are, in prezent, trei divizii separate, PR, BTL si Proiecte Proprii.