Cei doi operatori au anuntat ca au cumparat actiuni care ii plaseaza in minoritate in cadrul Amobee Media Systems, companie furnizoare de solutii de publicitate mobila.

Amobee, companie cu sediul in San Francisco, care a fost deja inregistrata de Vodafone in Grecia, Cehia si Spania, a fost fondata in mai 2005 si avea ca scop furnizarea de platforme pentru publicitatea mobila, jocuri, continut video si servicii de mesagerie.

Piata de publicitate mobila va ajunge in 2011 la valoarea de 11,35 miliarde de dolari, potrivit compania de analiza Informa.

Citeste si:

Oficialii Telefonica au declarat ca au studiat mai multe platforme publicitare pentru industria mobila, insa au decis sa mizeze pe Amobee pentru a oferi jucatorilor din publicitate o propunere convingatoare.

Vodafone, care se confrunta cu o competitie mai apriga si scaderea preturilor pentru serviciile de voce si de date, vede o oportunitate in aceste platforme prin care brandurile tintesc direct clientii.