Mountain Dew a dat startul n primul festival de cultură urbană din Romnia . Mountain Dew Urban Fest se desfăşura n perioada 18 iunie 3 septembrie 2005 in skateparkurile bucureştene din Herăstrău şi Tineretului, reprezentnd punctul culminant al seriei de evenimente inedite din zona culturii urbane, dezvoltate de Mountain Dew.
Cele cinci evenimente din cadrul Mountain Dew Urban Fest vor oferi tinerilor amatori de senzaţii tari cinci grupuri de activităţi legate de aşa numita teen urban culture: sport extrem urban, concerte de muzică hip-hop şi rock alternativ, concursuri de graffiti şi alte forme de street art, cultură digitală şi urban wear.

Prima etapa din cadrul Mountain Dew Urban Fest a debutat smbătă 18 iunie, ncepnd cu ora 17.00 n Mountain Dew Skate Park din parcul Herăstrău prin concursurile de role (Aggresive in-line skating), cărora li se vor dedica 4 etape şi o finală şi BMX/MTB Dirt Jump (sărituri spectaculoase cu bicicletele). Evenimentele sportive au fost urmate de un concert live al trupei Zale, ce i-a ţinut n priză pe fanii hip-hop cu piese de pe albumul de debut, lansat pe 3 iunie cu sprijinul Mountain Dew.
Mountain Dew Urban Fest este o iniţiativă unică n Romnia, creată special pentru a conecta tnăra generaţie la ultimele tendinţe dintr-un spaţiu neconvenţional al culturii urbane tinere spune Cătălin Lascu, Franchise & Marketing Manager PepsiCo International pentru Romnia, Bulgaria şi Republica Moldova.

Mountain Dew Urban Fest va continua pe toată perioada verii, oferind tinerilor experienţe inedite n alte patru demonstraţii de forţă pe zona culturii urbane. Evenimentul va include şi două concursuri on line: Best Photo - Mountain Dew Urban Fest '05 şi Best Film, ce se vor desfăşura pe forumul site-ului oficial al evenimentului, www.h2o.ro.
MOUNTAIN DEW, cu gustul său pregnant de lămie şi culoarea deosebită, fluorescentă (neon citrus), este singura băutură răcoritoare carbonatată pe bază de fructe, care conţine cofeină.
Mountain Dew a oferit participanţilor şi spectatorilor prezenţi la evenimente infuzia necesară de energie pentru a intra n ritmul sporturilor extreme şi al muzicii underground.

Cştigătorii primei etape a Mountain Dew Urban Fest 2005, la cele doua secţiuni, sunt :
Aggresive in-line skating (concurs de role)
1. Andrei Stoian (200 USD si iPod Shuffle)
2. Mihai Militaru (150 USD)
3. Valentin Moise (100 USD)
Best trick : Stefan Ene - 50 USD

BMX/MTB Dirt Jump (sărituri spectaculoase cu bicicletele)
1. Mihai Mos (250 USD si iPod Shuffle pentru calitatea figurilor executate)
1. Ovidiu Seicianu (250 USD)
3. Caius Riscuta (100 USD)

Printre manifestările din acest an care au marcat ultimele tendinţe din zona culturii urbane s-au numarat Mountain Dew City Slide (Slide snowboard n Parcul Tineretului), Mountain Dew Urban Big Air (sărituri cu snowboard şi skiuri pe o rampă gigantică amplasată n Piaţa Constituţiei), Mountain Dew Urban Noise Tour (o veritabilă gală a muzicii underground ce a reunit cele mai tari 16 trupe din Romnia), Maratonul pe role powered by Mountain Dew (Bucureşti şi Cluj), precum şi evenimentul de lansare a albumului de debut al trupei Zale.
MOUNTAIN DEW, marcă nregistrată a PepsiCo este asociată spiritului tnăr, sporturilor extreme, muzicii alternative şi nonconformismului n toate formele sale. Produsele PepsiCo sunt mbuteliate şi distribuite n Romnia şi Republica Moldova de mbuteliatorul autorizat al companiei, Quadrant Amroq Beverages SA.
Partenerii Mountain Dew n derularea acestui proiect sunt MTV Romania, Radio 21, B-24 FUN, Bravo, Re:Publik, Igloo, Knox, H2O şi New school Revolution.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri