“Este loc pe piata romaneasca pentru un cotidian de sport adevarat. Mizam pe experienta oamenilor care alcatuiesc echipa Goool Sport. Vom incerca sa avem o alta tinuta. Ne vom axa foarte mult pe aspectele de tactica, pe felul in care se dezvolta fotbalul romanesc”, a declarat Octavian Topa, estimand ca publicatia va ajunge pe pozitia a doua in preferintele cititorilor intr-un an de zile.

Publicatia va aparea in format de 16 pagini si va avea un tiraj de minim 50.000 de exemplare, urmand sa fie distribuit la nivel national. In ceea ce priveste pretul la care va putea fi achizitionat Goool Sport, redactorul-sef al cotidianului a precizat ca in prezent se poarta discutii in acest sens, pe baza celor doua variante de pret existente.

Echipa va fi alcatuita din 30 de oameni responsabili de partea editoriala si dintr-o retea de corespondenti, care va numara peste 30 de angajati. Printre numele prezente deja la Goool Sport se numara Andrei Besutiu, Liviu Chirita, Teodor Hossu Longin, Ovidiu Dragan si Cristian Topescu.

Publicatia beneficiaza deja de un site de Internet, www.gooolsport.ro. Targetul Goool Sport va fi format in special din barbati, cu varsta peste 18 ani, consumatori de sport.

Cotidianul se va axa in proportie de 90% pe subiecte din fotbalul intern, dar va ilustra si evenimente din fotbalul extern, handbal feminin, handbal masculin, gimnastica, polo, judo etc.

Citeste si:

“Vom avea un domeniu special, si anume situatia centrelor de fotbal pentru copii si juniori din Romania. Vom vedea ce investitii se fac, cum evolueaza acest sector”, a mai spus Topa.

Printre prioritatile trustului Locic Media Holding se mai numara lansarea televiziunii Canal 1 (fosta Senso TV), programata pentru 1 octombrie, si a postului educativ 10 Plus, a carui intrare pe piata romaneasca este preconizata pentru prima jumatate a anului viitor.

Despre investitiile pe care urmeaza sa le faca in dezvoltarea trustului de presa, Marius Locic a declarat, pentru Wall-Street, ca momentan nu poate oferi detalii, acestea urmand sa fie disponibile dupa finalizarea procedurilor de asociere dintre Locic Media Holding si un partener comercial elvetian.

“Pot sa va spun ca pentru lansarea Goool Sport a fost investita o suma mai mare decat in cazul Gazetei Sporturilor sau a Pro Sport-ului. Vorbim de mai mult de 5 milioane de euro”, a spus Marius Locic.

Din portofoliul Locic Media Holding mai fac parte publicatiile Atac si Interesul Public.