Scoala ADC*RO este o scoala de concept, dedicata tuturor tinerilor interesati de domeniul publicitatii.

Scoala si-a propus sa creasca nivelul competitivitatii pe piata de advertising din Romania si de aceea la editia cu numarul doi a redus numarul studentilor admisi de la 60 la 45. Testele de creativitate pe baza carora se face admiterea la cursurile scolii, precum si tematica seminariilor, vor fi diferite fata de cele de la editia precedenta.

“Cum suntem mai avizati acum vis a vis de asteptarile elevilor de la scoala, dar si vis a vis de asteptarile noastre de la elevi, sunt destul de convins ca a doua editie a Scolii ADC va fi mai «eficienta» decat prima. Oricat s-ar «contracta» cererea de noi «creativi», e foarte important sa intre permanent sange nou in agentii. Sange in prealabil tratat impotriva imposturii si a falselor asteptari de la meserie. Vom modifica sensibil atat procesul de selectie a candidatilor cat si modul de desfasurare a practicii. Asta pentru ca am cam vazut ca putin ceri, putin primesti”, declara Serban Alexandrescu, Creative Director Headvertising si Presedinte Art Directors Club Romania.

Inscrierile pentru concursul de admitere se vor face online, pe site-ul scolii, incepand cu data de 12 ianuarie 2009. Pe site-ul www.scoalaadc.ro, persoanele care doresc sa se inscrie la Scoala de creatie ADC*RO vor avea acces la testele de creativitate propuse de tutorii scolii, pe care trebuie sa le rezolve in timp de 3 saptamani.

Citeste si:

Criteriile pe baza carora cei 12 tutori vor face admiterea studentilor sunt creativitatea, originalitatea si organizarea ideilor.

Pentru inscrierea in competitie nu se percepe nicio taxa. Pentru a urma seminariile scolii ADC*RO, studentii admisi vor avea de achitat, ulterior, o taxa de 500 de euro. La finalul scolii, cei mai talentati vor primi inapoi banii de taxa in baza unui clasament care va desemna cele mai bune portofolii ale studentilor.

Cursurile scolii vor incepe in 23 februarie 2009 si se vor desfasura pe parcursul a 12 saptamani, pana in aprilie.

Prima editie a Scolii ADC s-a desfasurat timp de 12 saptamani, din aprilie pana in iunie 2008 si a reunit cativa dintre cei mai renumiti directori de creatie din tara: Adrian Botan – McCann Erickson, Liviu David – Next Advertising, Bogdan Naumovici – 23, Serban Alexandrescu – Headvertising, Ema Prisca – Graffiti BBDO, Carmen Tiderle – Leo Burnett, Valentin Suciu – Odyssey, Costin Popescu – Cap, Octav Gheorghe – Gavrila&Asociatii, Sorin Tranca – Friends Advertising, Dorian Pascuci – ADDV Euro RSCG.