Portofoliul agentiei s-a extins in 2008 cu 15 clienti noi, printre care Romtelecom, Muller, Lufthansa, Alexandrion Group, Henkel, Euromedia, Bayer Schering. Cei trei clienti pe care agentia i-a pierdut anul trecut au fost Timisoreana, Alcatel-Lucent si Mivan. In prezent, portofoliul agentiei include peste 30 de companii locale si internationale.

La nivel organizational, GMP PR si-a dublat numarul de angajati (de la 10 la 21), si-a infiintat o divizie de BTL si s-a mutat intr-un nou sediu, unde a expus noi statuete castigate la festivaluri precum Sabre Awards, European Excellence Awards si Romanian PR Award.

Anul 2009 a inceput cu innoirea tuturor contractelor lunare cu clientii agentiei. Ioana Manoiu, managing partner GMP PR, se asteapta la o stagnare a cifrei de afaceri anul acesta si nu exclude o usoara descrestere, cu pana la 5 procente.

Felix Tataru, co-actionarul agentiei GMP PR si managing partner la GMP Advertising, este insa mai optimist: “Eu cred ca GMP PR va incheia anul acesta mult mai bine decat anul trecut”, a spus Tataru, care considera ca PR-ul va avea un an bun deoarece ofera clientilor un “return on investment” mai ridicat decat publicitatea.