Programul de training si-a propus sa-i ajute pe cursanti sa comunice eficient si cu incredere in diferite situatii, sa inteleaga organizatiile, marketingul si relationarile corporatiste, cele 10 sesiuni de training desfasurandu-se in perioada aprilie-iunie si fiind sustinute de Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient, Dan Petre, Partner D&D Research si invitatii lor.
Conceptul, structura cursurilor si materialele de prezentare au fost elaborate de Brandient si Dan Petre.

S-a ales un numar de 10 sesiuni pentru a sustine ideea de «ten easy steps », concept in spiritul personalitatii brand-ului Orange, adica usor, simplu, clar, prietenos. Fiecare zi de training a fost impartita in trei sectiuni distincte : teorie, aplicatii si cazuistica, prilej cu care studentii nu numai ca au acumulat cunostinte, dar si-au si exersat aptitudinile de relationare si comunicare.
"Scoala de Comunicare organizata de Orange mi-a certificat (inca o data!) ca marile branduri creeaza mari asteptari - in orice fel de relationare ar intra ele! Un sponsorship unic pe piata autohtona, care a dat speranta si putere unui grup de 20 de tineri talentati, iar mie si colegilor de la Brandient ne-a dat multa ... tinerete. Ne-am simtit tineri si ne-am simtit folositori si ne-am simtit optimisti si asta a fost intr-adevar o experienta memorabila si nu putem decat sa multumim pentru ea" a spus Aneta Bogdan.

"Scoala de Comunicare se incadreaza in programul Orange de responsabilitate sociala prin care ne propunem sa avem un rol activ in viata comunitatii. Acest training vine in intampinarea necesitatilor studentilor de a se dezvolta si de a avea o interactiune cat mai directa cu mediul de afaceri in vederea pregatirii carierei lor profesionale. Orange isi propune sa organizeze astfel de programe de training speciale pentru studenti si in anii urmatori si doreste sa continue dialogul deschis cu studentii, ei fiind o investitie strategica pentru viitor" a declarat Roxana Rotaru, Director Resurse Umane, Orange Romania.

Succesul acestei Scoli a fost masurat in primul rand de entuziasmul participantilor si organizatorilor, dar mai ales, va fi masurat de acum inainte prin performanta pe care acesti tineri participanti vor trebui s-o atinga in primele lor experiente de munca si de viata.

Brandient este compania romaneasca dedicata consultantei in strategie, design si valoare de brand si se ocupa, prin excelenta, de crearea si cultivarea brandurilor in spiritul valorii. Brandient furnizeaza clientilor sai servicii integrate de consultanta in marketing si branding, servicii creative de identitate verbala si vizuala, de design si comunicare de brand, servicii de branding intern si training etc. Intre proiectele majore realizate de Brandient in cei trei ani de la infiintare se numara rebrandingul lantului de retail Flanco, al companiei Astral, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii, al companiilor Albalact, Novensys, Smartree etc., precum si crearea brandurilor Credisson, Domenia, Fulga etc. Mai multe informatii despre Brandient pe www.brandient.com.