Campania de comunicare realizata de Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R. Chiar daca in spot nu apare si sloganul Marks&Spencer, “Nu intrebati cat costa. Este un chilipir” (Don’t ask the price. It’s a penny”, compania intentioneaza sa lanseze in magazine o noua promotie.

La inceputul acestui an, grupul britanic a afisat luni un plan de economii ce presupune inchiderea a 27 de magazine si suspendarea a pana la 1.230 de locuri de munca. In cadrul unui raport de activitate, ce a indicat o scadere a vanzarilor din Marea Britanie cu 7,1% in ultimul trimestru din 2008, compania a anuntat o serie de masuri cu scopul de a reduce costurile.

Marks&Spencer a achizitionat, in luna martie 2008, 50% din capitalul social al Marks&Spencer Marinopoulos BV, prin subsidiara
Marks&Spencer International Holdings Limited, pe care o detine in totalitate. Joint venture-ul are drept de operare si in Austria, Bosnia si Herzegovina, Fosta Republica Yugoslava a Macedoniei, Albania si Muntenegru, unde, in acest moment, nu exista magazine Marks&Spencer.

Marks&Spencer (M&S), fondat in anul 1884 de imigrantul de origine poloneza Michael Marks, este unul dintre cei mai importanti retaileri britanici, comercializand imbracaminte, produse pentru casa si produse alimentare. M&S are 75.000 de angajati si detine peste 600 de magazine in Marea Britanie si peste 275 de magazine in 39 de locatii in intreaga lume.