“Nu speram sa obtinem profit din acest turneu si nu acesta este obiectivul nostru principal. Important este sa reusim sa continuam competitia chiar si in acest an dificil, sa avem bugetul necesar pentru a acoperi premiile acordate jucatorilor, precum si toate cheltuielile aferente organizarii”, a spus Ivascu.

Incepand de anul acesta, BCR Open are o noua identitate vizuala, creata pro-bono de catre BrandTailors. In plus, turneul va include si evenimente speciale, sponsorizate de Vodafone si Enel, respectiv meciul de retragere al lui Andrei Pavel si meciuri demonstrative cu foste mari vedete ale tenisului international.

Sponsorii de anul acesta sunt BCR, Vodafone, Enel, Powerade, Duck, Ciuc, Alexandrion Grup Romania, Vitamax, Caroli, Dedeman si Astra Asigurari. Lista partenerilor include Pacific, TVR, JW Marriott, Gazeta Sporturilor, Dunlop Sport. Evenimentul este organizat, ca in fiecare an, de diviziile grupului McCann.

“Perioada de recesiune a afectat bugetele alocate de catre sponsori pentru evenimente de acest gen. Spre exemplu, desi anul trecut pe vremea aceasta aveam cativa sponsori interesati sa mareasca bugetul alocat evenimentului si sa incheie contracte pe termen mediu pentru sustinerea turneului, perioada economica dificila a facut ca acest lucru sa nu se mai concretizeze in 2009”, a explicat Ivascu.

BCR Open Romania va avea loc anul acesta in perioada 19-27 septembrie. Vor fi transmise trei meciuri pe zi, pe posturile TVR 1, TVR 2 si TVR 3. Evenimentul este gazduit anual de Arenele BNR si face parte din ATP World Tour 250 series, ce include 15 turnee care se desfasoara in decursul unui an.

Citeste si: Pe ce miza se intrec brandurile in BCR Open Romania

Pe ce miza se intrec brandurile in BCR Open Romania

Pe ce miza se intrec brandurile in BCR Open Romania