Achizitionat in anul 2008 de catre grupul francez Lactalis, brand-ul LaDorna activa pe piata lactatelor pentru copii prin intermediul unui singur SKU - lapte cu ciocolata. In vederea cresterii penetrarii LaDorna in randul segmentului de audienta non-adulta, Lactalis a decis largirea gamei de lapte cu arome cu trei noi sortimente: vanilie, capsuni si cacao - disponibile in format Tetrabrick de 200 de ml si 1 litru.

“Senzationalul povestii din spatele produselor „Laptic” LaDorna sta in originea laptelui cu arome pe care noi ne-am imaginat-o gandind cu mintea unui copil: laptele cu arome LaDorna este special pentru ca nu e fabricat ca orice alt produs similar, ci pentru ca este dat ca atare de o vacuta fermecata”, a declarat Andreea Florea, brand consultant BrandTailors.

Membrii echipei BrandTailors care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Beatrice Danis – audit si strategie de brand, Cornelia Pascalin si Beatrice Danis – concept creativ, Andreea Florea – retorica de brand, Cornelia Pascalin – design grafic, Mihai Parpalea – retusare imagine si pregatire de tipar, Andreea Florea si Janos Kurko - management de proiect.

Cu peste 5 ani de activitate, BrandTailors a dezvoltat parteneriate cu companii precum Cadbury, Unilever, Orkla Foods, Caroli Foods, Pambac, Ulker, Tiriac Holdings, Lagardere, GlaxoSmithKline. Printre brandurile relansate se numara Kandia, Laura, Magura, ROM, Papi, Silvana, Ardealul, Wiesana, Tomi, Eurovita, Loteria Romana, Ana Holdings, Europa FM, Radio 21, Liberty Parade, Bankia, Class Living, UTV, Prodlacta.

De asemenea, agentia a contribuit la crearea unor brand-uri precum Grania, Gata, Planorama, Edenia, Vertaria, Fulg De Vara, Flavora, Vibe FM, Unlock Market Research, RoREN, JocoLoco si Cher Patissier.