Spot Ads, start-up-ul românesc fondat de Călin Roman și Alexandru Roman, a dezvoltat campania care a rulat în luna Martie în Times Square, New York, pentru o companie de digital healthcare. Cei doi antreprenori români au reușit să scaleze compania de publicitate Spot Ads cu clienți și parteneri în Europa, Emiratele Arabe Unite și Statele Unite ale Americii. Campania dezvoltată de Spot Ads în New York reprezintă un moment important pentru marketing-ul românesc, demonstrând abilitățile românilor de a concura în cel mai dinamic mediu de business de pe glob.

Călin Roman, Co-fondator Spot Ads “Acum mai bine de 7 ani, când începeam să caut clipuri despre antreprenoriat și încercam să deschid magazine online care dădeau faliment, orice fel de obiectiv părea un vis îndepărtat. După acești 7 ani pot spune că sunt foarte bucuros de rezultatele pe care le-am atins împreună cu fratele meu. Iar aici mă refer la mai mult decât financiar, mă refer la impactul real pe care vedem că îl putem avea. Mereu am visat la nivel înalt și mi-am dorit să pot aduce strategii de marketing din cele mai competitive piețe externe către România. Sunt sigur că vom continua să ne dezvoltăm, să inovăm și să punem România pe harta marketing-ului internațional.”

Alexandru Roman, Co-fondator Spot Ads

“Sunt foarte mândru și recunoscător pentru evoluția pe care a avut-o Spot Ads, toată experiența și know-ul acumulat dezvoltând strategii de creștere pentru companii internaționale și naționale din diferite nișe a pregătit echipa noastră să ofere servicii de marketing la un nivel mult mai ridicat decât ce este acum în piață. Cu experiență în peste 9 domenii diferite de business, cred sincer că echipa noastră este pregătită pentru orice provocare și orice brand inovator care caută o creștere sustenabilă. Punem accentul pe educație constantă și pe idei creative, astfel reușim să susținem o creștere puternică a partenerilor noștri.”

Spot Ads își continuă ascensiunea în piața de marketing de pe întregul glob, după ce aceasta a început activitățiile cu doar 5 ani în urmă, în 2019. Cu o perspectivă unică și diferită referitor la ce înseamnă o promovare corectă pentru branduri, frații Roman susțin că în prezent se pune mult prea mult accent pe setările tehnice din spatele campaniilor de marketing din digital și prea puțin accent pe lucrurile care chiar aduc vânzări și cresc o companie.

Care sunt acele elemente esențiale care nu trebuie omise? Printre acestea se numără mesajul de impact și personalizat pe tipul campaniei și publicului țintă, înțelegerea excelentă a tipologiei consumatorului, poziționarea companiei în piață și legătura emoțională dintre brand și consumator. “Acestea sunt elemente de bază – abia apoi se poate discuta de setări tehnice, tipuri de conținut și canale de comunicare”, susțin frații Roman.

Piața de digital și de marketing din România este în continuă creștere după pandemie. Interesul antreprenorilor este în plină dezvoltare, iar uneltele și posibilitățile din segmentul de marketing digital, folosite în mod corect, pot conduce la rezultate crescute și posibilități de monitorizare infinite.

Sursa foto: www.spotads.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri