Colaborarea Cris Tim - Leo Burnett a inceput in momentul in care Cris – Tim, fiind lider de piata, a decis sa evolueze atat pe plan strategic cat si pe cel de comunicare si a cautat in acest sens un partener care sa-i ofere cea mai buna expertiza.

Cu toate ca erau foarte multe agentii de publicitate pe piata care si-ar fi dorit sa colaboreze cu Cris –Tim, managerii companiei au cautat si au decis sa incredinteze destinele comunicarii brandului Cris –Tim, agentiei cu cea mai buna strategie si creatie din Romania - Leo Burnett. Reputatia Leo Burnett si campanile de success realizate de agentie – Prigat, Altex, Bergenbier – au convins managerii companiei Cris-Tim ca Leo Burnett va dedica brandului Cris –Tim aceeasi daruire creativa si gandire strategica.
Colaborarea dintre cele doua companii a inceput cu definirea directiei strategice si a noii pozitionari a brandului Cris-Tim. “Provocarea cea mai mare a fost sa gasim un punct de diferenta adevarat pentru toata gama de produse, indiferent ca vorbim de salamuri, crenvursti sau alte specialitati. In acelasi timp trebuia sa ne asiguram ca putem traduce acest diferentiator intr-un beneficiu relevant pentru consumator. Am ajuns la pozitionarea “mai multa carne”, adevarata pentru intreaga gama de mezeluri Cris - Tim si un beneficiu pentru consumator mai mult decat important in aceasta mult controversata categorie a mezelurilor” a declarat Razvan Matasel, Research & Strategic Planning Director.

Pozitionarea “produsele Cris-Tim au mai multa carne” a dus la dezvoltarea, pentru inceput, a trei spoturi TV ce au avut acelasi insight din partea consumatorilor – consumul de carne te ajuta sa te mentii in forma si sa fii puternic.

Executional, acest insight a fost exprimat prin “lipsa din consum a carnii” si ce ti se poate intampla din aceasta cauza.
Ema Prisca, senior copywriter declara: "Intentia noastra a fost sa cream pentru brandul Cris-Tim o lume diferita de restul categoriei. Iar faptul ca promisiunea brandului care e una fara echivoc ne-a ajutat foarte mult. Ea ne-a condus spre situatiile amuzante (prezentate in spoturile TV, print si radio) in care diferiti indivizi, oameni normali de altfel, nu fac fata unor sarcini simple pentru ca sunt lipsiti de vlaga. Personajele noastre par ca nu au auzit vorba aia veche care spune ca trebuie sa manaci carne ca sa ai vlaga."

Cele trei spoturi se adreseaza unor targeturi diferite – spotul “Furtunul” se adreseaza barbatilor, spotul “Bichonul” targeteaza in special femeile iar “Fluturele” ii vizeaza pe copii.

Citeste si:

Aceasta targetare s-a urmarit si in analiza media – selectia posturilor si in planningul de media. Spoturile se difuzeaza pe 11 posturi de televiziune: Pro TV, Acasa TV, Pro Cinema, TV Sport, Antena 1, Antena 3, Jetix, Realitatea, TVR 2, B1 TV, National TV.
Campania TV va fi completata de radio, presa, POSM si media neconventionala.

Perioada de desfasurare a campaniei este 30 septembrie- 1 decembrie 2005.

Spoturile au fost produse de Multimedia Est si regizate de Filip Nilsson.

Din partea Leo Burnett s-au implicat in desfasurarea proiectului: Bogdan Naumovici- CEE Regional Creative Director; Carmen Tiderle – Deputy Creative Director; Roxana Dumitru – New Business Director; Alina Floroian – Brand Communication Supervisor; Irina Revnic – Brand Communication Executive; Ghica Popa – Art Director; Ema Prisca – Senior Copywriter Razvan Ludu – Junior Art Director; Laura Leonte – Junior Copywriter; Roman Tolici- Chieff Illustrator Officer; Laura Georgescu-Baron – A/V Production Director; Bogdan Petrovici- A/V Manager; Razvan Matasel- Research & Strategic Planning Director; Stefan Stroe – Strategic Palnner, Raluca Borascu- Junior Strategic Planner.
Din partea Cris Tim s-au implicat in realizarea proiectului: Cristian Ungureanu- Marketing Director; Gabriel Alexandru- Corporate Strategy & Business Development Director.

Leo Burnett Romania se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania. Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in ultimii 3 ani in cadrul festivalului Ad’or, a titlului de Agentia Anului 2005 la festivalul de publicitate Golden Drum si prima agentie romaneasca finalista la Cannes.