Ce se poate intampla cand in acelasi loc se strang 35 de minti creative dintre cele mai stralucite? Vor iesi scantei? Vor fi chemati pompierii? Totul va arata ca dupa bombardament, sau linistea va fi atat de apasatoare incat timpul va parea ca s-a oprit in loc? Nimic din toate astea cand cei 35 de creativi sunt dispusi sa-si impartaseasca experientele lor de lucru in familia globala numita Publicis Dialog. Practic, acest forum a facut ca timp de doua zile (20-21 septembrie 2005), toti participantii lui sa se constitue intr-o formidabila echipa de creatie!

Au venit directori de creatie din: Austria, China, Canada, Elvetia, Finlanda, Franta, Germania, Grecia, Italia, Japonia, Mexic, Marea Britanie, Olanda, Noua Zeelanda, Filipine, Romania, Rusia, Spania, Statele Unite, Venezuela. Prestigiul lor s-a reflectat in lucrarile premiate pe care le-au prezentat. Specificul muncii fiecaruia e diferit si e dat de particularitatile pietei de marketing careia ii apartin. A fost firesc ca aceste diferente sa fie puse in discutie - cine nu si-ar dori instrumente de lucru mai eficiente si mai adaptabile cerintelor pietei?

Coeziunea acestui grup a fost asigurata de Colin Hearn, CEO Publicis Dialog Worldwide si de Danny Kellard, Creative Director Publicis Dialog Worldwide, cei care au prezidat acesta intalnire.

“Suntem aici, fata in fata, intr-un context in care existam doar ca nume intr-o adresa de e-mail, si asta pentru noi e un fapt cu adevarat extrem de special. Am facut cu totii un pas major in consolidarea Publicis Dialog ca retea globala.” Danny Kellard

Publicis Dialog Worldwide furnizeaza servicii de marketing de top bazate pe creativitate si pe o viziune de ansamblu a ceea ce se intampla pe piata de consum.

Citeste si:

Motiv pentru care Denny Kellard a continuat:
“Abilitatea de a intelege evolutia acestei piete si de a intui schimbarile care se produc la nivelul ei in orice moment, ne fac capabili de a da solutii pentru un business solid, atat pe plan global cat si local”

La randul lui Colin Hearn, CEO Publicis Dialog Worldwide, a precizat:
“Intr-o lume in care consumatorii sunt constant agresati de multitudinea de mesaje tintite din toate palierele mediatice, secretul e sa fii capabil sa generezi acele idei care sa se deosebeasca de restul si pe care piata sa le adopte in mod natural.
Pentru Publicis Dialog aceasta e o obligatie si dorim sa se regaseasca in toata munca noastra creativa. Ca directori de creatie suntem direct raspunzatori pentru calitatea serviciilor de marketing pe care le oferim si ele trebuie sa fie intotdeauna noi, intotdeauna creative.”

Publicis Dialog Worldwide Creative Directors Forum se autodefineste, chiar de la prima manifestare, ca scena ideala pentru promovarea acestor idei. E cartea de vizita globala a ceea ce inseamna valorile Publicis Dialog Worldwide: modernitate, flexibilitate, inovatie.

Publicis Dialog este o agentie specializata de marketing services constituita ca parte a grupului Publicis Romania, printre conturile importante ale acesteia numarandu-se: Parliament, Marlboro, L&M, Peroni, Danone, Ford etc