Agentia va coordona strategia locala de comunicare a companiei, aliniind-o programului ONE, lansat la nivel global in urma cu un an, in contextul in care Schneider Electric traverseaza o etapa de consolidare de brand prin asimilarea unor marci care au functionat pana acum autonom.
„Aceasta procedura de migrare de brand se implementeaza deja si in Romania pentru brandurile APC by Schneider Electric si Pelco by Schneider Electric, urmand a se finaliza in a doua parte a anului 2012. Echipa Lowe PR s-a diferentiat in aceasta licitatie nu doar prin strategia extrem de bine fundamentata, ci si prin perspectiva foarte proaspata asupra comunicarii Schneider Electric”, a spus Liliana Borsan, Communication Manager Schneider Electric Romania.
Schneider Electric este o companie specializata la nivel global in managementul energiei, cu operatiuni in peste 100 de tari.
Din portofoliul de clienti Lowe PR mai fac parte Electrolux, Unilever, RBS - Royal Bank of Scotland, Orange, Johnson&Johnson, Stem Health Unirea, Bayer, Burger King, Schneider Electric Romania, Crucea Rosie Romana, Asociatia “Centrul Roman pentru Copii Disparuti si Exploatati Sexual - FOCUS”, Lowe & Partners, Initiative, Brand Connection, HyperActive sau Medic One.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: