Revistele Blik secret (paparazzi), Blik sanatate, Blik pentru femei si Blik pofta buna vor continua sa apara.

“La ei este o cultura a saptamanalelor. Si in cifra noastra de afaceri se vedea, au o mare pondere. In Ucraina, revistele noatre saptamanale tipareau mai mult decat ziarul, aveau pana la 70.000 de exemplare tiraj”, a declarat Dinu Patriciu, potrivit paginademedia.ro. “Toate publicatiile pastreaza brandul Blik. Ne dorim ca in fiecare zi a saptamanii sa apara un saptamanal”

Omul de afaceri a mai spus ca piata din Ucraina este “foarte dificila” din cauza problemelor cu distributia, in special in afara Kievului si in timpul iernii. Angajatii ziarului vor lucra in continuare pentru editia online si pentru reviste.

Tabloidul ucrainean Blik a fost lansat pe piata din Ucraina in 2006 de catre compania elvetiana Ringier, dupa modelul tabloidului Blick din Elvetia. In toamna lui 2008 a fost preluat de trustul Adevarul Holding.