Chiar daca Black Friday cu reducerile sale a ajuns si la urechile femeilor, cei mai multi clienti vor fi barbati, mai ales ca 17% din ei au afirmat ca vor cumpara cu siguranta in vinerea cea mare, pe 22 noiembrie. Asa arata lista cumparaturilor la femei:

Lista de cumparaturi a femeilor

1. Electrocasnice mici (45,3%)
2. Haine (27,5%)
3. Televizoare (14%)
4. Incaltaminte (12,8%)
5. Laptopuri (8,8%)
6. Telefoane mobile (8%)
7. Masini de spalat (7,3%)
8. Ingrijire personala (6,2%)
9. Frigidere (6%)
10. Cosmetice (5,4%)

Comparativ cu barbatii, doar 10% din femei au afirmat ca vor cumpara cu siguranta. “Probabil ca voi cumpara” a fost raspunsul dat de 41,3% dintre barbati si de 42,6% dintre femei. Chiar si asa, Black Friday se poate baza pe barbatii care spun, conform studiului, ca vor cumpara cu siguranta (17%) pe 22 noiembrie. Iata si lista lor:

Lista de cumparaturi a barbatilor

Citeste si:

1. Electronice si accesorii auto (26,1%)
2. Televizoare (23,2%)
3. Haine (17,3%)
4. Telefoane mobile (14,3%)
5. Laptopuri (14,1%)
6. Tablete (7,8%)
7. Frigidere (7,3%)
8. Incaltaminte (6,3%)
9. Componente PC (6,1%)
10. Masini de spalat (5%)

"Black Friday a devenit un reper solid in perceptia consumatorilor romani, care asociaza luna noiembrie cu luna celor mai mari si mai multe reduceri din an. In plus, in acest an romanii stiu mult mai clar si ce anume vor sa cumpere, pregatind lista de cumparaturi in avans. Intentia de cumparare a crescut anul acesta cu 75% fata de anul trecut. Datele arata ca anul acesta 4,2 milioane de romani intentioneaza sa cumpere de Black Friday, fata de 2,4 milioane anul trecut", sustine Daniela Lazar, Director General Daedalus Millward Brown.

Notorietatea evenimentului Black Friday, anuntat anul acesta pe 22 noiembrie, a crescut pe piata romaneasca. Black Friday are mare succes in randul tinerilor intre 18 si 24 de ani (60,9% au auzit de eveniment), dar si in randul celor intre 25 si 34 de ani (58,5%).

Black Friday este un concept american, care, odata adoptat in Romania, a crescut rapid interesul romanilor pentru produse la preturi reduse. In acest an, mai multi retaileri au sfidat regula de baza, organizarea evenimentului in ultima zi de vineri a lunii noiembrie, si dau drumul reducerilor pe 22 noiembrie.