Categoria de varsta care a manifestat cel mai mare interes pentru acest subiect este 25 - 34 de ani, cu peste 55% dintre mentiuni.

Comunicarea pe tema Valentine’s Day pe platformele sociale din Romania a crescut semnificativ din punct de vedere cantitativ fata de anul trecut: daca in 2013, intre 13 – 15 februarie s-au publicat 13.111 mesaje pe principalele platforme sociale, in aceeasi perioada din 2014 s-au publicat cu 36% mai multe mentiuni.

Citeste si:

Toate mediile sociale de comunicare au inregistrat cresteri in privinta mesajelor despre Valentine’s Day, dar platformele cu cea mai mare pondere de continut vizual, Facebook si Instagram au sumarizat peste 57% din totalul mentiunilor. Cea mai spectaculoasa crestere fata de anul trecut, in functie de numarul de aparitii, a avut-o de departe Instagram, unde s-au publicat cu 76% mai multe fotografii decat in aceeasi perioada din 2013.

Celebritatile active pe platformele sociale au maximizat oportunitatea de comunica pe tema Valentine’s Day, adunand un numar mare de reactii pentru postarile pe aceasta tema publicate pe Facebook sau Instagram.

Una dintre cele mai populare mentiuni este declaratia de Valentine’s Day publicata de Inna pentru fanii sai, care a adunat peste 52 de mii de reactii pe Facebook si peste 10.300 de reactii pe Instagram.