O noua campanie, lansata ca raspuns la controversatul experiment emotional/social realizat pe retea, provoaca utilizatorii de Facebook sa se abtina in a intra pe site timp de 99 de zile, apoi sa spuna cum i-a afectat acest lucru starea de spirit. Da – adica fara update-uri, poze cu mancare, haituit foste/fosti, fara invitatii enervante la cine stie ce joc – pentru trei luni.

Daca ti se pare un lucru pozitiv si pe care ai dori sa il experimentezi, sustinand totodata aceasta campanie, intra pe site si anunta acest lucru. Participantilor li se cere sa posteze o imagine a wall-urilor proprii si sa creeze o numaratoare inversa pe care sa o impartaseasca pe retea, spunand astfel prietenilor ce fac. Apoi, la 33, 66 si 99 de zile primesti un sondaj “al fericirii”. Rezultatele vor fi postate pe site pe masura ce sunt adunate de la participanti.

Experimentul este creat de Just, o agentie de creatie cu sediul in Leiden, Olanda. Agentia considera ca a renunta la Facebook pentru 99 de zile va aduce utilizatorilor mai mult de 28 de ore “de libertate”. Pana in prezent, 6.000 de oameni s-au alaturat proiectului.

Consideri ca ai putea fi mai fericit(a) fara Facebook? Spune-ne in comentarii.