Goldbach Group a mai hotarat retragerea de pe pietele din Rusia si Cehia, externalizarea business-ului de agentie interactiva din Polonia si revizuirea, pana la sfarsitul anului in curs, a activitatii din zona Adriatica. „Modificarile cadrului legislativ implementate in aprilie 2013 au impiedicat Goldbach Group sa-si diversifice liniile de business conform strategiei initiale. Dificultatea reprezentarii ca regie de vanzari a televiziunilor nationale precum si evolutia economiei romanesti in general si a pietei de publicitate in particular au determinat aceasta decizie”, a mai explicat compania.

Totodata, managementul din Romania si reprezentantii Goldbach Group au initiat procedurile prin care sa asigure continuitatea business-ului din Romania (sa vanda businessul - n.r.) si sa dezvolte relatiile cu partenerii din piata, agentiile si clientii de publicitate. „Din pacate, lipsa de predictibilitate, cadrul legilslativ volatil precum si evolutia pietei de publicitate ne-au impiedicat sa obtinem rezultatele asteptate de actionarii nostri. Am convingerea ca proiectul din Romania va fi continuat de managementul actual si suntem pregatiti sa gasim cea mai buna solutie in acest sens”, a declarat Michi Frank, CEO Goldbach Group.

Goldbach Romania este specializata in reprezentarea in vederea vanzarii spatiilor publicitare ale canalelor media locale si regionale fiind lider de piata pe acest segment cu un portofoliu ce cuprinde peste 71 de statii radio locale si regionale, 46 de statii TV locale si 52 publicatii locale. De asemenea, Goldbach Romania este o regie de publicitate online cu peste 80 de site-uri.