Acestia au impartasit 16 miliarde de eMail-uri pe parcursul mai multor luni. Acesta este cel mai mare studiu realizat vreodata pe acest subiect, si, asa cum era de asteptat, a relevat cateva informatii interesante.

Aproape 90% dintre utilizatori au raspuns la eMail-uri in aceeasi zi in care le primesc, circa jumatate raspunzand in 47 de minute. Cel mai frecvent insa, se raspunde in 2 minute de la deschidere, scrie presa internationala.

Majoritatea raspunsurilor sunt foarte scurte – intre 5 si 43 de cuvinte. Doar 30% dintre eMail-uri au peste 100 de cuvinte.

Pe masura ce tehnologia progreseaza, raspunsurile la eMail-uri vin mai rapid. Lungimea thread-urilor de eMail-uri s-a lungit, de asemenea, pe masura ce conversatiile progreseaza. Dar, in final, ultimul reply este de obicei foarte scurt.

Citeste si:

eMail-urile trimise in weekend sau noaptea, asa cum este de asteptat, primesc raspunsuri mai greu, in timp ce cele trimise dimineata primesc cele mai rapide raspunsuri, conform cercetarii.

Adolescentii si tinerii raspund cel mai rapid la eMail-uri – in doar 13 minute, media fiind de 17 cuvinte. Cei de peste 51 de ani raspund in medie in 47 de minute si circa 40 de cuvinte. Barbatii raspund mai repede la eMail-uri decat femeile, in medie trebuindu-le 24 de minute, comparat cu 28 de minute in cazul femeilor. Ambele sexe trimit mail-uri de circa 30 de cuvinte.

Oamenii raspund mai rapid de pe telefoane decat de pe tablete (28 de minute vs. 57 de minute), insa de pe tablete raspund mai repede decat de pe desktop-uri, de pe acesta din urma trebuind 62 de minute de la primirea mail-ului. Numarul mediu de cuvinte, pentru acestea trei, sunt de 20, 27 si respectiv 60. Cu alte cuvinte, cu cat este mai mare ecranul, cu atat tinzi sa raspunzi mai amplu.

Atasamentele eMail-urilor au ingreunat considerabil raspunsurile, deseori depasindu-se o ora. De asemenea, pe masura ce numarul de mail-uri neraspunse creste, si la cele noi se raspunde mai greu. Cei care sunt bombardati cu 100 de eMail-uri sau mai multe pe zi, nu raspund decat la 5% dintre ele, comparat cu 25% cei care primesc mai putine mail-uri.